afbrænding
Fra : Ralph

Dato : 22-02-04 17:52

Nogle der har et link til lovgivning vedr. afbrænding af haveaffald, papir
o.lign. for hhv private og firmaer (landmænd)

Hvad med sankt Hansaften, gælder der andre regler?

--
venligst
Ralph

Fra : TGD

Dato : 22-02-04 19:27

> Nogle der har et link til lovgivning vedr. afbrænding af haveaffald, papir
> o.lign. for hhv private og firmaer (landmænd)

Jeg mener bestemt at du kan finde det i politivedtægten.

<KLIP>

Fra : Reino Andersen

Dato : 22-02-04 19:52

TGD skrev:

> Jeg mener bestemt at du kan finde det i politivedtægten.

Nej.

--
Reino

Fra : Ralph

Dato : 22-02-04 19:57

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg mener bestemt at du kan finde det i politivedtægten.

Som jeg så finder hvor?? Har set på www.politi.dk samt google, kan ikke
finde noget vedr. subj.?

--
venligst
Ralph

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 22-02-04 21:15

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev:

> Som jeg så finder hvor?? Har set på www.politi.dk samt google, kan ikke
> finde noget vedr. subj.?

Det bestemmes i kommunale regulativer med hjemmel i "Bekendtgørelse
2000-06-27 nr. 619 om affald". Kig evt. på din kommunes hjemmeside.

/kristian