Er der nogen der vil ha' en BILLIG kabelmo~
Fra : SilvaxX

Dato : 26-04-01 17:53

Så tjek http://www.dk-tv.dk/

Pris inkl. moms

Tilslutningsafgift 295,00

Tillæg for professionel installation 695,00

Tillæg for installation af netkort og opsætning af software 300,00

Månedsafgift, FlateRate 128 (128/64 kbit/s) 135,00

Månedsafgift, FlateRate 512 (512/256 kbit/s) 235,00

Ændring af abonnement 100,00

Og nej jeg arbejder ikke for dem ;-P

--SilvaxX

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-04-01 18:49

"SilvaxX" <sexy@post.cybercity.dk> wrote in message

> Så tjek http://www.dk-tv.dk/

Jeg forstår det ikke lige,,, ER dansk kabel tv, ikke det nye "oncable"?
som er et TDC selskab?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-04-01 18:53

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg forstår det ikke lige,,, ER dansk kabel tv, ikke det nye "oncable"?
> som er et TDC selskab?

Nope, onCable er TDC Kabel-tv
Danske Kabel TV er vist delvist ejet af TDC, men ikke helt.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 26-04-01 21:08

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9c9n8r$2e09$1@tnews.inet.tele.dk...

KLIP

> Danske Kabel TV er vist delvist ejet af TDC, men ikke helt.

Den er jeg ikke helt med på - Hvem skulle eje en andel af virksomheden ud
over TDC?

mvh
Bjørn

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-04-01 01:18

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Den er jeg ikke helt med på - Hvem skulle eje en andel af virksomheden ud
> over TDC?

Vistnok lokale antennefirmaer, men hvorom alt er.
Dansk KabelTV != onCable

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 27-04-01 01:30

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9cadrl$1cns$1@tnews.inet.tele.dk...
> "Bjørn Jørvad" <ursusmajor@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Vistnok lokale antennefirmaer, men hvorom alt er.
> Dansk KabelTV != onCable

Efter min bedste overbevisning er Dansk Kabel TV A/S et 100% ejet
datterselskab i TDC.

Efter min bedste overbevisning er Dansk Kabel TV A/S kunde hos TDC Kabel TV
A/S, hvor selskabet køber *produktet* OnCable som bl.a. kan give
Internetadgang og Selector.

Prøv at forhøre dig i dit bagland, hvordan tingene hænger sammen (du er jo
trods alt ansat i koncernen)..

mvh
Bjørn

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-04-01 07:01

> Efter min bedste overbevisning er Dansk Kabel TV A/S et 100% ejet
> datterselskab i TDC.

Jeg tror dig på dit ord, men de er ihvertfald ikke "en del af fællesskabet"

> Efter min bedste overbevisning er Dansk Kabel TV A/S kunde hos TDC Kabel
TV
> A/S, hvor selskabet køber *produktet* OnCable som bl.a. kan give
> Internetadgang og Selector.

Igen; jeg tror dig, men vi har en klar distinktion mellem de to, så det er
ikke helt det samme.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 27-04-01 16:37

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9cb1uh$2v40$1@tnews.inet.tele.dk...

KLIP

> Jeg tror dig på dit ord, men de er ihvertfald ikke "en del af
fællesskabet"

Egentlig lidt sørgeligt - ik´

> Igen; jeg tror dig, men vi har en klar distinktion mellem de to, så det er
> ikke helt det samme.

Konkurrence er en god ting - blot hust at kunderne betaler "hyren" via
koncernens indtægter og således ikke må komme "i klemme"

mvh
Bjørn

Fra : Jens

Dato : 28-04-01 12:43

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9cadrl$1cns$1@tnews.inet.tele.dk...

> Vistnok lokale antennefirmaer, men hvorom alt er.
> Dansk KabelTV != onCable

Det er ikke korrekt ! Jeg har en bekendt som arbejder hos TDC Kabel TV =
OnCable. Han siger de ikke har noget at gøre med Dansk Kabel TV, selvom
begge er selskaber ejet af TDC.....
Jeg troede nemlig også at det hængte sådan sammen, indtil jeg spurgte
ham....

Det sjove synes jeg er at de 2 selskaber konkurrerer jo mod hinanden, samt
at begge skal til at konkurrere med moderselskabet (TDC fastnettelefoni)
eftersom de begge skal til at levere telefoni over kabel-TV nettet !

Jens

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 28-04-01 12:49

On Sat, 28 Apr 2001 13:42:33 +0200, "Jens" <jjonsson@get2net.dk> wrote:

>Det er ikke korrekt ! Jeg har en bekendt som arbejder hos TDC Kabel TV =
>OnCable. Han siger de ikke har noget at gøre med Dansk Kabel TV, selvom
>begge er selskaber ejet af TDC.....

Det var jo også det Martin skrev...

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-04-01 12:53

In article <L0yG6.64228$o4.5713693@news010.worldonline.dk>,
"Jens" <jjonsson@get2net.dk> wrote:

> Det er ikke korrekt !

!= -> forskelligt fra.

--
MVH
Martin Edlich, MF (MegaFar)

Fra : SilvaxX

Dato : 26-04-01 19:18

Det eneste skumle er at man først kan bestille efter d. 15. maj.

--SilvaxX

Fra : Anders Lund

Dato : 26-04-01 19:23

Min lokale fellesantenne vil tilbyde det samme. i samarbejde med dansk
kaveltv til oktober. Jeg glæder mig!!!!!! Er der nogen det ved et sted jeg
kan læse om det?????? er der nogen der ved om man får en lokal eller global
ip?????

Fra : Erik Dan

Dato : 26-04-01 19:34

> [...]

> Tillæg for professionel installation 695,00
> Månedsafgift, FlateRate 128 (128/64 kbit/s) 135,00
> Månedsafgift, FlateRate 512 (512/256 kbit/s) 235,00
Men kræver det ikke stadigvæk at ens kabel TV- net er blevet opgraderet til
brug af 2-vejs kabelmodem ?

/ Erik

Fra : Peter Jensen

Dato : 26-04-01 22:57

"Erik Dan" <erikdan@NOSPAMprivat.dk> skrev i en meddelelse

> "SilvaxX" <sexy@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Men kræver det ikke stadigvæk at ens kabel TV- net er blevet opgraderet
til
> brug af 2-vejs kabelmodem ?

Jo. Ellers ville det jo ikke være muligt at sende.

Mbh. Peter Jensen

Fra : Gerner

Dato : 26-04-01 23:08

On Thu, 26 Apr 2001 20:34:19 +0200, "Erik Dan" <erikdan@NOSPAMprivat.dk> wrote:

> [...]
>----------------------------------------------------------
>Men kræver det ikke stadigvæk at ens kabel TV- net er blevet opgraderet til

Det er jo det de laver. Altså fremføring af kabel til din stue.

Men læg mærke til det de ikke leverer af programmer, f.eks. ikke dr, dr2,
danmark 1 og 2,bio+, kun 2 svenske stationer og 1 norsk, ejheller tv2 og
tv2zulu.

>/ Erik

Ikke fordi jeg ville savne det der, men folk skal da ikke købe noget underlødigt
udenlandske programmer.

--
Do not send me any email if you see this in a newsgroup
I do not reply to email sent to me from a newsgroup.

Fra : 007

Dato : 27-04-01 17:28

On Thu, 26 Apr 2001 18:52:48 +0200, "SilvaxX" <sexy@post.cybercity.dk>
wr

> Månedsafgift, FlateRate 128 (128/64 kbit/s) 135,00

Hva' med:
op til 4mbit/s og sjældent (har endnu ikke oplevet det i løbet af et
halvt år) under 1mbit/s til 75kr/måned...
Nogen lavere?

--
007
AKA

Fra : Peter Loumann

Dato : 27-04-01 19:13

On Fri, 27 Apr 2001 18:27:47 +0200, 007 <007@agent007.dk> wrote:

>Hva' med:
>op til 4mbit/s og sjældent (har endnu ikke oplevet det i løbet af et
>halvt år) under 1mbit/s til 75kr/måned...
>Nogen lavere?

Er der oss gratis pizza? Og cola?
--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : 007

Dato : 01-05-01 21:48

On Fri, 27 Apr 2001 20:13:14 +0200, Peter Loumann
<pelo@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Er der oss gratis pizza? Og cola?

Nix - men det eksisterer (jeg sidder nemlig og bruger det lige nu

Fra : Jens

Dato : 02-05-01 00:16

"007" <007@agent007.dk> skrev i en meddelelse

> Nix - men det eksisterer (jeg sidder nemlig og bruger det lige nu

Korrektion...... Du deler 4 Mbit/s med andre ca. 400-500 andre kabel modem
brugere i DSA-Net (http://www.dsa-net.dk).

Der skal dog ikke herske nogen tvivl om at det kører hurtigt ! DSA har et
fedt net....

Jens

Fra : 007

Dato : 03-05-01 16:32

On Wed, 2 May 2001 01:16:26 +0200, "Jens" <jjonsson@get2net.dk> wrote:

> Korrektion......

Hvad er det lige du korrigerer?

> Du deler 4 Mbit/s med andre ca. 400-500 andre kabel modem
> brugere i DSA-Net (http://www.dsa-net.dk).

Yep - har jeg hævdet andet? Jeg har mulighed for op til 4 Mbit/s
(oftest om natten i hverdagene, og har benyttet det...)
Men ellers er der sjældent problemer med at overføre med 128Kbyte/s
(ja, kilobyte pr. sekund), når jeg skal hente filer...

> Der skal dog ikke herske nogen tvivl om at det kører hurtigt

Meget hurtigt (og ekstremt billigt!)

> ! DSA har et
> fedt net....

Yup