Oprettelse af fastnet abonnement og intern~
Fra : John

Dato : 11-03-04 14:49

Hej,

En ven vil gerne på Internettet, men vil nok ikke komme til at bruge det
synderligt meget mere end 1 time om dagen i snit. Han har ingen fastnet
telefon.Hvad er det bedste bud på en billig oprettelse af et
fastnetabonnement (det koster vel 950,- da der er stik, hos dem alle?)

Efterfølgende skal han jo så have et Internet abonnement - hvilket bør han
vælge?

Mvh
John

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-03-04 17:08

John skrev:

> [...]
>telefon.Hvad er det bedste bud på en billig oprettelse af et
>fastnetabonnement (det koster vel 950,- da der er stik, hos dem alle?)

Hvis man bestiller online på tdc.dk så sparer man 100,- kr, dvs.
almindelig fastnet kan altså oprettes for 850,- kr.

Hvis han er under 28 år, så kan han oprette TeleTid til halv pris
(475,-) og endda stadig få 100,- kr. i onlinerabat (så han betaler
blot 375,- kr.) Jeg bestilte i øvrigt selv TeleTid tidligere på året,
da havde de tilbud - jeg betalte sølle 99,- i oprettelse - dejligt.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
NYT! http://sms.simlock.dk/ - diverse SMS-services til din mobil

GAMMELT! www.simlock.dk - diverse unlocking-services til din mobil

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-03-04 14:09

> [...]
> blot 375,- kr.) Jeg bestilte i øvrigt selv TeleTid tidligere på året,
> da havde de tilbud - jeg betalte sølle 99,- i oprettelse - dejligt.

Men er eneste ulempe ikke, at man skal have telefonstik på bopælen? Mener
ikke de opfatter en helt ny instalallation med teletidstilbudet, med
opgravning af vej osv.

Fra : Jochke

Dato : 13-03-04 06:11

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message

> Men er eneste ulempe ikke, at man skal have telefonstik på bopælen? Mener
> ikke de opfatter en helt ny instalallation med teletidstilbudet, med
> opgravning af vej osv.

Det er rigtig. Skal du have tekniker ud, eller skal der graves koster det
700 ekstra. Men det er jo stadig billigt, at få tekniker ud og sætte nyt
stik op og evt. få kravet nye kabler ned + nyt abn til 799. Hvor man normalt
skal give 1650.

/Jochke

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-03-04 11:23

"Jochke" <ask@me.com> wrote in message

> [...]
> 700 ekstra. Men det er jo stadig billigt, at få tekniker ud og sætte nyt
> stik op og evt. få kravet nye kabler ned + nyt abn til 799. Hvor man

ja begge priser er jo billige, men det bliver jo også betalt af fælleskabet.
Det koster jo nok mindst 50.000 at få gravet nyt kabel nedd.