IP telefoni hos ORZA
Fra : Kenneth Lindegaard

Dato : 02-03-04 21:45

Hejsa...

Jeg har fået en brochure fra et firma der hedder Orza som tilbyder 2 gratis
telefonlinier der bruger VoIP og uden telefontakster til danske fastnet
telefoner.
Derudover får man en 2Mbit/512 forbindelse...

Er der nogen der har hørt om firmaet eller deres produkt...???

Deres site hedder www.orza.dk

Hilsen,
Kenneth

Fra : Flemming

Dato : 02-03-04 22:39

Kenneth Lindegaard wrote:
> [...]
> danske fastnet telefoner.
> Derudover får man en 2Mbit/512 forbindelse...
>
> Er der nogen der har hørt om firmaet eller deres produkt...???

Det lyder næsten for godt til at være sandt... Jeg kunne heller ikke finde
nogle steder hvor jeg kunne bestille ?

--
Mvh. Flemming

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-03-04 22:51

"Flemming" <spamme@nospam.dk> wrote in message

> Det lyder næsten for godt til at være sandt... Jeg kunne heller ikke
finde
> nogle steder hvor jeg kunne bestille ?

Under bestilling?? Men tilbydes kun på frederiksberg.. ved dog ikke om det
er ADSL baseret, eller noget helt andet.

Fra : Flemming

Dato : 02-03-04 23:04

Bjarke Hansen wrote:

> finde
>
> Under bestilling?? Men tilbydes kun på frederiksberg.. ved dog ikke
> om det er ADSL baseret, eller noget helt andet.

Det var ligodt codans, jeg har kun noget der hedder tilmelding. Dog har jeg
lige fundet ud af at man skal clikke på "ing" på tilmelding, for at komme
frem til den side. (Jeg klikkede på "Til" og kom frem til "om Orza")

--
Mvh. Flemming

Fra : Jesper Lund

Dato : 03-03-04 01:47

Kenneth Lindegaard <spam@lindegaard.nu> wrote:

> [...]
> danske fastnet telefoner.
> Derudover får man en 2Mbit/512 forbindelse...
>
> Er der nogen der har hørt om firmaet eller deres produkt...???

http://groups.google.com/groups?num=50&hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&newwindow=1&q=group%3Adk.edb*+dixa

(hvis dette link ikke virker: søg efter dixa i nyhedsgrupperne dk.edb*
på groups.google.com).

Forklaring: Orza ejes af den samme person, som stod bag Dixa Net for
nogle år siden. Dixa Net tilbød præcist samme produkt til samme pris.
Det store spørgsmål er så: hvad har mon ændret sig, så det kan betale
sig at udbyde dette produkt nu, mens det ikke kunne lade sig gøre i 2001
(Dixa Net lukkede igen). Personligt har jeg meget svært ved at se det...

--
Jesper Lund