Ølkurv !
Fra : Torben

Dato : 14-03-04 09:11

Hej gruppe,

min svigerfar har en såkaldt rumindelt ølkurv med plads til ca. 18 ølflasker
(eller sodavand, for den sags skyld ).

Sådan en kurv må jeg simpelthen bare eje - problemet er dog, at ingen
butikker i nærheden af Sønderborg, markedsfører kurven.

Har i en idé til hvor jeg evt. kan købe en sådan ?

Fortsat god søndag.
mvh.
Torben

PS. Jeg ved ikke om dette er den korrekte gruppe, men det er vel det der
kommer nærmest - jeg kan ihvertfald ikke finde noget i stil med
dk.kultur.kurve-til-ham

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 14-03-04 10:23

"Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> writes:

> min svigerfar har en såkaldt rumindelt ølkurv med plads til ca. 18 ølflasker
> (eller sodavand, for den sags skyld ).

Mine forældre sælger sådan nogle. De bor dog nord for Aalborg, så det
er nok lidt langt væk. Dog mener jeg kun der er plads til 12 flasker.

> Sådan en kurv må jeg simpelthen bare eje - problemet er dog, at ingen
> butikker i nærheden af Sønderborg, markedsfører kurven.
>
> Har i en idé til hvor jeg evt. kan købe en sådan ?

Men de køber dem igennem et firma der hedder FOG, RÆBILD & TOFT I/S
(http://www.frt.dk/)

Prøv at kontakte dem, og hør hvem de sælger til i området. Hvis ikke
de lige har varen, så kan det jo være, at de vil skaffe den hjem til
dig.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Torben

Dato : 14-03-04 15:28

> Men de køber dem igennem et firma der hedder FOG, RÆBILD & TOFT I/S
> (http://www.frt.dk/)

Hej Trine,

det vil jeg prøve - tak for hjælpen

mvh
Torben

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 14-03-04 15:42

"Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> writes:

> det vil jeg prøve - tak for hjælpen

Faktisk tog jeg fejl, det var fra Aafod Import A/S de har dem.
http://www.aafod.dk/