børnefødselsdag
Fra : Kitti Egevang

Dato : 13-03-04 22:37

Hej Gruppe.

Jeg står og skal holde børnefødselsdag for min datter. Hele stuen i
børnehaven kommer.
Det vil sige 22 børn.
Er der nogen her som har nogle gode forslag til hvad jeg skal servere for
dem?
Jeg havde tænkt lidt på pølsehorn, pizzasnegle og frikadeller. Og så
agurkstave og gulerodsstave som tilbehør.
Og sodavand at drikke til.
Og så lagkage lidt senere (efter min datters ønske). Og til slut en slikpose
til at gå hjem på.
Hvad mener I andre, har I bedre forslag?
Og en anden ting.....hvis jeg holder mig til denne menu, skal jeg så give
dem en gaffel til at spise frikadellerne med?
Eller spiser de "bare" med fingrene (ligesom i børnehaven) ?

På forhånd mange tak.

Hilsen Kitti.

Fra : hedegaard

Dato : 15-03-04 18:55

Jeg synes det lyder godt med menuen - tænk på, at de nok ikke spiser vildt
meget de kære unger.
Der er en del børn, der faktisk ikke bryder sig så meget om sodavand, så hav
noget saftevand i baghånden.
Det hele egner sig som "fingermad" - lige bortset fra lagkagen selvfølgelig.
Jeg tror ikke, at jeg ville vove pelsen med lagkage til børnehaven... Til
min datters fødseldag lavede jeg kagemand af chokoladeboller med festligt
farvet glasur og M&M´s på, det var et stort hit.
Rigtig god fornøjelse med fødselsdagen

Tina

Fra : Nette

Dato : 17-03-04 09:28

"Kitti Egevang" skrev i en meddelelse

> Hvad mener I andre, har I bedre forslag?

Nææ, som skrevet tidligere, lyder det meget som det jeg skal servere på
fredag. Dog er jeg ret sikker på at BÅDE snegle, horn og frikadeller er alt
for meget. Du kan roligt nøjes med en eller to af slagsene. En er faktisk
rigeligt.

> Eller spiser de "bare" med fingrene (ligesom i børnehaven) ?

Jeps, fingerne er altid gode. Husk en serviet eller noget køkkenrulle.

Vi bestilte kagemand forleden. Nøj det var en stor ting og hold da op der er
længe til fredag nu...

God fest

Nette