Oliespray.
Fra : Carsten Stage

Dato : 12-03-04 14:30

Nu har jeg prøvet flere forskellige - billige - oliespray dimser. Men de
holder ikke, virker ikke ordentligt osv.

Hvilken kan anbefales, som bare virker og som ikke koster et halvt
nationalbudget? Og hvor købes den?

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Padmé Amidala

Dato : 12-03-04 15:18

Jeg har købt min i Inspiration af mærket Emsa. Den virker perfekt og har
gjort det længe. Kan ikke præcis huske hvor gammel den er, men ihvertfald
over 2 år. Mener den kostede 150,- i sin tid.

VH
Padmé

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-03-04 15:36

Carsten Stage wrote:
> Nu har jeg prøvet flere forskellige - billige - oliespray dimser. Men de
> holder ikke, virker ikke ordentligt osv.
>
> Hvilken kan anbefales, som bare virker og som ikke koster et halvt
> nationalbudget? Og hvor købes den?

Hvad skal man bruge en oliespray til? Det har jeg aldrig forstået.

/David

Fra : alfaekko

Dato : 12-03-04 15:46

> Hvad skal man bruge en oliespray til? Det har jeg aldrig forstået.
>
> /David

Til den ultimative Dry Martini. 5 cl iskold gin (Bombay, Tanquerey eller
Seagrams) i et cocktailglas.
2 pust Noilly Prat fra sprayflasken.
Bing

Anders

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 12-03-04 17:02

[alfaekko | Fri, 12 Mar 2004 15:46:10 +0100]

>Til den ultimative Dry Martini. 5 cl iskold gin (Bombay, Tanquerey eller
>Seagrams) i et cocktailglas.
>2 pust Noilly Prat fra sprayflasken.
>Bing

Jeps, enig - dét var endelig et godt argumenmt for en ellers tåbelig
ting :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-04 17:14

> Hvad skal man bruge en oliespray til? Det har jeg aldrig forstået.
>
> /David

Jeg bruger vores når jeg skal smøre en form, så får den lige en hurtig tur
med flasken, det tager 2 sek.

HP

Fra : martin

Dato : 12-03-04 18:48

eller når bagværket skal have en oliefilm inden skorpen er bagt hård nok til
at tåle penselstrøg. Forstår du det nu David?
martin
<BogH> wrote in message news:4051e1d4$0$713$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger vores når jeg skal smøre en form, så får den lige en hurtig tur
> med flasken, det tager 2 sek.
>
> HP

---

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-03-04 20:04

martin wrote:
> eller når bagværket skal have en oliefilm inden skorpen er bagt hård nok til
> at tåle penselstrøg. Forstår du det nu David?

Yep. Det lyder som nogle gode ideer.

/David

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 12-03-04 16:52

Hejsa!

Spar dine penge og køb en madoliepensel i stedet for og brug den.

Hilsen
Peter