overnatning til 6 personer på vej til sydf~
Fra : Morten .

Dato : 09-03-04 23:06

Nogle der har lidt erfaringer med overnatning til 6 personer på vej til
sydfranfrig til sommer (juni)

Morten

Fra : Asle Bjerva

Dato : 10-03-04 21:08

"Morten ." <oscar12@hotpopfjerndette.com> skrev i melding
> Nogle der har lidt erfaringer med overnatning til 6 personer på vej til
> sydfranfrig til sommer (juni)
>

> Morten

Etap hotellene er jo meget prisgunstige. De ligger også nær motorveien.
Hvilken rute skal du velge ?
http://www.etaphotel.com/etaphotel/gb/cartographie/index.shtml
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : Pedersen

Dato : 10-03-04 22:20

Hej Morten

Hvis i kører ned i gennem Tyskland ville jeg holde ind i byen Manhaim og
overnatte på Novotel det ligger tilpas afstand fra Danmark til at i kan nå
der ned sidst på eftermiddagen, samtidigt ligger det ikke ret langt fra
motorvejen, lige når man kommer ind i byen ligger det i starten.
Vi har brugt det et par gange.
Sidst vi brugte det, var for 2 år siden og da gav vi 700kr for en
overnatning for 4pers. med en rigtig god morgenmad med i prisen.
Dog kan der kun være 4 personer hvis de 2 af dem er under 16 år, vi snød dog
lidt for vores pige var da 17, men den gik alligevel, det kommer jo lidt an
på hvor gammel de ser ud, de skal ikke se noget pas, det hele er lavet her
hjemme fra.
Du kan bestille det igennem FDM og hvis i skal på camping dernede så er der
flere der har det med i deres katalog.

Hilsen Tommy