Las Vegas billigt
Fra : Per

Dato : 08-03-04 10:23

Endnu engang

Skal fire til las vegas en uges tid. Har I link til steder vi kan få fly og
hotel billigt ?

JEg så på et tidspunkt der var en bestem usa side med rejser og hotel - kan
nogen huske den ?

Mvh Per

Fra : Preben Andersen

Dato : 08-03-04 14:25

"Per" <permand@fjerndettejubiimail.dk> wrote in message
> [...]
og
> hotel billigt ?
>
> JEg så på et tidspunkt der var en bestem usa side med rejser og hotel -

www.ticket2travel.com måske?

mvh
Preben

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 09-03-04 11:35

"Per" <permand@fjerndettejubiimail.dk> wrote in news:404c3bc9$0$159
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Skal fire til las vegas en uges tid. Har I link til steder vi kan få fly og
> hotel billigt ?

Hvor billigt er billigt?

Vi var i LV i Superbowl weekend, så det var umuligt at få et værelse til en
rimelig pris. Vi endte med at bo på Motel 6 Tropicana, som lå 300 meter fra
MGM Grand.

http://www.motel6.com/reservations/motel_detail.asp?MotelId=0067

Ikke videre spændende men rent og pænt. Prøv at få et værelse der vender væk
fra lufthavnen

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 09-03-04 17:26

Hej

Nyhedsgruppen alt.vacation.las-vegas er et ret godt udgangspunkt for en tur
til Vegas, der er en hel del lokale der deltager i debatten.

Ellers er her to links til udmærkede sider:
http://www.cheapovegas.com/
http://www.lasvegashotel.com/

/Jeppe

Fra : Bettina Skaaning

Dato : 11-03-04 12:35

Hej Per
Prøv dette link dette er godt nok kun til hotel lasvegas.com
Hvis i vil have et godt billigt mellemklasse hotel så prøv
www.circuscircus-lasvegas.com. Har selv boet der 2 gange og skal
bo der igen 31 maj i år . Det er et fedt hotel hvis man har børn.
www.lasvegas.com Med hensyn til flybiletter er det tit biliger at
fly til Los angeles eller San francisco lej en bil og kør til Las
Vegas HUSK AT LEJE BIL HJEMME FRA. evt. via FDM eller DSB.
British Airways.com - www.lufthansa.dk/fly/dk/en/index/
Har du flere spørgsmål så send en mail, så skal jeg prøve at
hjælpe.
Rigtig Rigtig god tur

MVH Bettina

Fra : JakobN