Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kan det objektiv bruges?
Fra : John Poulsen

Dato : 10-03-04 10:09

P.t. er nogle SOLIGOR 70-300mm f:4,5-5,6 autofocus på auktion på QXL, de
lyder meget billige, mener at det måske er FOR billigt, så jeg spørger
lige....
Vil bruge det sammen med en Canon, når pengene er samlet til det ;).

1: Kan det tage OK billeder - overhovedet?

2: Hvis det kan - hvor højt skal jeg højest byde?

Alternative forslag til en fornuftig pris modtages gerne... (Maks. 2K
kr./ objektiv)
Jeg er IKKE ude på at købe nu for enhver pris/kvalitet.

Mvh.

John

Fra : Peter Schroeder

Dato : 10-03-04 15:22

"John Poulsen"skrev...
> 1: Kan det tage OK billeder - overhovedet?

De få udtalelser jeg har set om dette objektiv, siger
samstemmende at det er upræcist i AF'en hvilket
resulterer i uskarpe billeder medmindre man
blænder helt ned. Holdningen er, at dette objektiv
er ca. 1000,00 kr værd...

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : John Poulsen

Dato : 10-03-04 16:06

"Peter Schroeder" <petersch@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> samstemmende at det er upræcist i AF'en hvilket
> resulterer i uskarpe billeder medmindre man
> blænder helt ned. Holdningen er, at dette objektiv

Det var også det jeg regnede med/frygtede.... Leder viderer ;)

Tak for svaret :)

Mvh.

John