Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bilka tilbud HP850
Fra : Jens

Dato : 07-03-04 18:50

Hej

HP850 til 2479,- , godt eller hvad?
Er der nogen der har erfaringer, gode/dårlige med dette kamera?

--
M.V.H.

Jens

Fjern "no_spam." ved mail.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 07-03-04 18:56

"Jens" <koksfyr@no_spam.yahoo.dk> wrote in message
> Hej
>
> HP850 til 2479,- , godt eller hvad?
> Er der nogen der har erfaringer, gode/dårlige med dette kamera?

Et okay kamera til de penge, men generelt er HP ikke særligt godt. Kig
hellere efter Canon, Nikon el. Olympus.

Og hvis du ikke skal have billeder større end A4 størrelse eller hvis du kun
skal se billederne på skærmen, så behøves man ikke mere end 2 MP.

Mvh
Simon

Fra : Carina

Dato : 09-03-04 17:50

Hej, jeg har haft den i nu 1 1/2 år -og det er for mig et rigtigt
lækkert kamera! -den er faldet over 50% i pris!!

udskiftet den med canon 300D -har denne hp850
billy til salg med div. kort, 8 genopladelige batterier, lader og
taske...

Kan ikke tilkytte mig den holdning at HP ikke er godt!

Den er faktisk rigtig lækker også til natte fotos!

Carina

Fra : Thomas Forsberg

Dato : 10-03-04 19:24

Hvor meget sælger du dit HP850 for ??

MVH
Thomas Forsberg

Fra : Thomas Forsberg

Dato : 10-03-04 19:26

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-03-04 19:30

Thomas Forsberg wrote:
> Hvor meget sælger du dit HP850 for ??

Læser du indlæg, før du svarer på dem ?

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml

Fra : Carina

Dato : 11-03-04 22:10

Thomas Forsberg skrev i en meddelelse

> Hvor meget sælger du dit HP850 for ??

Med det jeg skrev, vil jeg -uanset hvad andre mener
tage 1900,- -men det er skam et lækkert tilbud, Bilka
i Esbjerg har allerede udsolgt...

Hilsen
Carina

P.S sorry det sene svar...

Fra : Thomas Forsberg

Dato : 10-03-04 19:35

Det tror jeg da nok Carina skrev at hun havde et HP850 til salg....så mit
spørgsmål gik på hvor meget hun ville sælge det for.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-03-04 19:40

Thomas Forsberg wrote:
> Det tror jeg da nok Carina skrev at hun havde et HP850 til salg....så mit
> spørgsmål gik på hvor meget hun ville sælge det for.

Spørgsmålet er så om du svarer på de indlæg du læser? :)

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Thomas Forsberg

Dato : 10-03-04 19:43

Nåå i see your point er stadigt på begynder stadiet med hensyn til
nyhedsgrupper tror også jeg skal have kasseret outlook express i den
forbindelse

MVH
T.F.

Fra : Thomas Forsberg