Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sammenkobling af avi-filer
Fra : E H C

Dato : 07-03-04 17:58

Jeg har et Canon Powershot A70 camera. Jeg optager også videoklip med det,
men det er irriterende at skulle starte de små klip hver for sig. (avi
filer)
Er der en metode til at kopiere dem sammen til 1 fil.
Har prøvet at afspille disse filer via dvd, men det kan man ikke. Kvaliteten
vil nok også være alt for ringe.
vh
EHC

Fra : Lehd

Dato : 07-03-04 18:04

"E H C" <henningchr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der en metode til at kopiere dem sammen til 1 fil.
> Har prøvet at afspille disse filer via dvd, men det kan man ikke.
Du kan åbne Windows movie maker og samle dem til en film, der kan de
gemmes igen så de er ok selv på dvd, bruger det selv.
mvh Kirsten

Fra : Madsen

Dato : 08-03-04 00:57

http://www.brizsoft.com/faq/avi-joiner.html