Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotopapir
Fra : Jørn Ibsen

Dato : 04-03-04 21:48

Nogen der kender et sted i København eller på nettet, hvor man kan købe
fotopapir i 10x15 cm (min. 175 g/m2) til inkjetprinter til en fornuftig
pris?

Hidtil har jeg kun fundet HP-papir til 69 penge for 20 stk. - det
svarer til, hvad jeg normalt giver for A4 fotopapir.

Det må gerne være i større mængder end 20 ark....

Mvh. JIB

Fra :

Dato : 05-03-04 00:37

Jeg har en ell 2 pakker a4 hvis du selv gider klippe,
gi et bud
Henrik

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 05-03-04 09:57

"HØ" <hh@city.dk> wrote in message news:c28ej0$70l$1@news.cybercity.dk

> Jeg har en ell 2 pakker a4 hvis du selv gider klippe,
> gi et bud
> Henrik

Har du dem kun hvis jeg gider klippe? Hvor er de ellers?

Mvh. JIB

Fra : Champion

Dato : 05-03-04 09:30

Jørn Ibsen wrote:
> [...]
købe
> fotopapir i 10x15 cm (min. 175 g/m2) til inkjetprinter til en

ComputerCity har noget i pakker af 100stk
for omkring kr 150,-.
Jeg kan ikke huske hvad mærke det er.

Fra : Pico

Dato : 05-03-04 22:05

Jørn Ibsen wrote:
> Nogen der kender et sted i København eller på nettet, hvor man kan
> købe fotopapir i 10x15 cm (min. 175 g/m2) til inkjetprinter til en
> fornuftig pris?

ComputerCity Østbanegade Østerbro, sikkert også i Glostrup, har
HP Photo Paper glosy 175 g/m2 i 10x15 med 20 stk. pakken til
39 kr.
Pico

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 08-03-04 00:03

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> wrote in message

> ComputerCity Østbanegade Østerbro, sikkert også i Glostrup, har
> HP Photo Paper glosy 175 g/m2 i 10x15 med 20 stk. pakken til
> 39 kr.

39 kr. lyder godt - især for HP. Men hvorfor pokker er det så dyrt i
10x15???

Mvh. JIB

Fra : emj

Dato : 08-03-04 13:05

On Sun, 7 Mar 2004 23:03:05 +0000 (UTC), "Jørn Ibsen"
<ji@iteration.dk> wrote:

>39 kr. lyder godt - især for HP. Men hvorfor pokker er det så dyrt i
>10x15???
10x15 fås i 2 kvaliteter. 175g og 240g, og priserne er selvfølgelig
også forskellig.
Hilsen emj