Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
MMC og SD, samme kortlæser??
Fra : Ukendt

Dato : 03-03-04 10:10

Hej

Jeg får en kortlæser, 6-i-en, der kan tage en del forskellige typer kort,
bla. SD. Jeg får også behov for, at den kan læse MMC-kort (der jo har samme
størrelse og opbygning som SD). Vil den kunne det?

Mvh. Martin

---

Fra : Madsen

Dato : 03-03-04 10:35

"Martin" <webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
samme
> størrelse og opbygning som SD). Vil den kunne det?

Hviket fabrikat?
Uden den oplysning kan det kun blive et gæt.
Højest sandsynligt.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-04 11:15

"Madsen" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hviket fabrikat?
> Uden den oplysning kan det kun blive et gæt.
> Højest sandsynligt."

Den kommer med bladet Digital Foto og det fremgår ikke hvilket mærke -
sikkert et klistermærke/noname produkt.

Mvh. Martin

---

Fra : Jens Christensen

Dato : 03-03-04 11:15

"Martin" <webspeed.dk> wrote in message

> "Madsen" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den kommer med bladet Digital Foto og det fremgår ikke hvilket mærke -
> sikkert et klistermærke/noname produkt.

Mit _gæt_ er at den sagtens kan...

--
Mvh.