Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Speedlite Transmitter ST-E2 - lidt f~
Fra : John Poulsen

Dato : 01-03-04 11:38

Hej.

Angående Canon Speedlite Transmitter ST-E2:

På siden: http://www.kjsl.com/%7Edave/st-e2.html står der at ST-E2'eren
er en 550EX-dedicated? Jeg har ellers forstået at den også virker på
420EX, det håber jeg da er rigtig, da jeg har en af hver og regner med
at når tegnebogen vil, at så køber jeg transmitteren...
Så derfor..

Mvh.

John

Fra : Jan F.

Dato : 01-03-04 16:50

"John Poulsen" <john@nosp.am> skrev i en meddelelse

> [...]
> 420EX, det håber jeg da er rigtig, da jeg har en af hver og regner med
> at når tegnebogen vil, at så køber jeg transmitteren...

Den kan styre både 420EX og 550EX, og lige så mange det skal være...

--

Jan F.