Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jubii foto - hvilken leverandør?
Fra : Anders

Dato : 28-02-04 20:11

Jeg er i gang med at undersøge hvor det er bedst (og billigst) at få
fremkaldt papir-billeder fra digital billeder. Jeg er i den forbindelse
stødt på jubii foto, er der nogen der ved hvor de får fremkaldt billederne?

mvh,
/Anders.

Fra : SB

Dato : 29-02-04 09:31

"Anders" <saynomorecorpREMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fremkaldt papir-billeder fra digital billeder. Jeg er i den forbindelse
> stødt på jubii foto, er der nogen der ved hvor de får fremkaldt

Kig på det her link

http://shopping.jubii.dk/foto/fremkald.asp

og tryk på hjælp ude til venstre

Søren

Fra : Anders

Dato : 29-02-04 18:36

"SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk> wrote in message

> Kig på det her link
>
> http://shopping.jubii.dk/foto/fremkald.asp
>
> og tryk på hjælp ude til venstre
>
> Søren

Jeg synes ikke det fremgår hvilken underleverandør de bruger. Der står at
det er en AGFA maskine, men det siger jo ikke så meget.

Jeg kan selvfølgelig prøve at skrive til dem...

/Anders.

Fra : CAT

Dato : 29-02-04 09:56

Bilka er et godt altenativ til fremkaldelse af digitale billeder.
Det er billigt i en god kvalitet.

Eneste negative er at man selv skal afhente dem i hmm !!! Bilka

Men vi kommer der vel alligevel ofte !

Hilsen

CLaus

Fra : John Poulsen

Dato : 29-02-04 11:26

"CAT" <engfred@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Bilka er et godt altenativ til fremkaldelse af digitale billeder.
> Det er billigt i en god kvalitet.
>
> Eneste negative er at man selv skal afhente dem i hmm !!! Bilka
>
> Men vi kommer der vel alligevel ofte !

Har I ikke en Føtex i nærheden af jer? Samme producent, priserne er
næsten identiske.

Mvh.

John

Fra : Anders

Dato : 29-02-04 18:40

"John Poulsen" <john@nosp.am> wrote in message

> Har I ikke en Føtex i nærheden af jer? Samme producent, priserne er
> næsten identiske.
>
> Mvh.
>
> John

Bilka og Føtex bruger OPS (Online Photo Service) såvidt jeg ved, og det gør
Japan Photo vist også - men ved I om Jubii også bruger dem? Fordelen ved
Jubii fremfor Føtex/Bilka er at man kan få tilsendt billederne - og prisen
er den samme (1,- for et 10x15 billede).

/Anders.

Fra : Sten Bæk Sørensen

Dato : 01-03-04 10:35

"Anders" <saynomorecorpREMOVETHIS@hotmail.com> writes:

> [...]
> Jubii fremfor Føtex/Bilka er at man kan få tilsendt billederne - og prisen
> er den samme (1,- for et 10x15 billede).

Bilka og Føtex bruger CEWE, som også benyttes af foto.tdconline.dk.

--
Sten Bæk Sørensen

Fra : Anders

Dato : 02-03-04 20:58

"Sten Bæk Sørensen" <sten_@baek-soerensen.dk> wrote in message
> Bilka og Føtex bruger CEWE, som også benyttes af foto.tdconline.dk.

Ja du har vist ret, OPS (Online Photo Service) er vist det samme som CEWE...

mvh,
/Anders.

Fra : Anders

Dato : 06-03-04 17:50

> Bilka og Føtex bruger CEWE, som også benyttes af foto.tdconline.dk.

Nu har jeg fået det opklaret - Jubii bruger CEWE, ligesom alle de andre
fristes man til at sige

/Anders.