Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto-emner!
Fra : Lars [8210]

Dato : 26-02-04 00:08

Hej NG

Lad mig lige høre - der er nogle foto-emner jeg har overset på min
hjemmeside - mail dem til mig, eller skriv dem i fotolinks.dk's forum ..

Følgende emner er "noteret"

360 grader Panoramafoto / Panoramapictures / Panoramabilder 360 Grad.

Arkitektur Fotografi / Architectural Photography / Architektur Fotografie

Astronomi Fotografi / Astronomy-Photo / Astronomie-Fotos.

Baby Fotografering / Baby Photography /Baby-Fotografie.

Bjerg Fotografering / Mountain Photography / Berg-Fotografie

Blitz Fotografering / Flash Photography / Blitzfotografie

Blomster Foto / Flowers Photography/ Blumen-fotografie

Botanik Foto / Botany Photography / Botanik-Fotografie

Bryllups Fotografering / Wedding Photography / Hochzeit-Fotografie

By-Fotografering / Urban Photography / Städtisch-Fotografie

Børne Fotografering / Children Photography / Kinder-Fotografie

Børnepornografi / Child Pornography / Kinderpornografie

foto-serier / Photo sequences / Fotosequenzen.

Fugle-fotografi / Bird Photography / Vogel-Fotografie

Fyrværkeri Fotografi / Fireworks Photography / Feurwerkskörper-Fotografie.

have fotografering / garden Photography / Garten-fotographie

Industri fotografering / Industrial Photography / Industrie-Fotografie

Infrarød Fotografi / Infrared Photography / Infrarot-Fotografie.

Insekt Fotografering / Insect Photo / Insekten-Fotografie

Jernbane Fotografering / Railroad Photography /Eisenbahn-Fotografie

Kæledyrs Fotografering / Pet Photography / Haustier-Fotografie

Landskabs fotografi / Landscapes Photography / Landschaftsfotografie

langtidseksponering / Long-time exposures / Langzeitbelichtungen

Luftfotografi / Aerial Photography / Luftaufnahmen.

Makro Fotografi / Macro Photography / Makro-Fotografie

Maritim Fotografi / Nautical Photography / Maritime Fotografie

Militær Foto / Military Photo / Militär Fotografie

mode & glamour Fotografi / Fashion & Glamour Photography / Mode & glamour
Fotografie

Nat-Fotografi -"Lav lys" fotografi / Night Photo - Low Light Fotography /
nacht-Fotografie

Natur-fotografi / Nature Photography / Natur-Fotografie

Nordlys Fotografi / Aurora Borealis Photography / Aurora Borealis
Fotografie.

Nøgenstudie / Nude-photography / Akt-Fotografie

Panorama fotografi / Panoramic Photography /Panorama-Fotografie.

paparazzi

Portræt fotografi / Portrait photos / Portrait-Fotos

Rejse Fotografi / Travel photography / Reise-Fotografie

Skygge & Silhuet / Shadow & Silhouettes / Schatten & Die Silhouette

Solopgang og Solnedgang fotografi / Sunrises & sunsets photography /
Sonnenaufgang und Sonnenuntergang-Fotografie

Spejling / Reflections / Speigelungen.

Sports Foto / Sports photography / Sports - Fotografie

Spøgelsesby-foto / Ghosttown-photos / Geisterstadt-Fotos

Stereo Fotografi / Stereoscopic Photography /Stereo-Fotografie .

Stilleben / Still / Stilleben

Ultraviolet fotografering / Ultraviolet Photography /
Ultraviolet-Fotografie.

Undervands-fotografering / Underwater Photography / Unterwasser-Fotografie..

Vej- og bro fotografering / Roads & Bridges Photography / Straßen & Brücken
Fotografie.

Zoologisk-have fotografering / Photographing at a Zoo / Fotografieren an
einem Zoo

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß
Lars

Besøg min Foto-links / Visit my Photo-links /
Besuchen Sie meine Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Maria Fabricius

Dato : 27-02-04 12:16

"Børnepornografi? Hvad helvede har du gang i? Enten er du dybt forstyrret
eller har du ingen selvrespekt.
Hvad skal til for på en "anstændig" hjemmeside?
Jeg er dybt forarget over at du overhovedet skriver det på siden.

Maria

Fra : Jan F.

Dato : 27-02-04 15:32

"Maria Fabricius" <mfNOSPAM@mf-foto.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvad skal til for på en "anstændig" hjemmeside?
> Jeg er dybt forarget over at du overhovedet skriver det på siden.

Ditto her, nu rabler det vist for manden.....

Jan F.

Fra : Aksel

Dato : 27-02-04 20:53

"Jan F." <itjfSLETDETTE@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> "Maria Fabricius" <mfNOSPAM@mf-foto.dk> skrev i en meddelelse

> Ditto her, nu rabler det vist for manden.....
>

> Jan F.

Tag da lige og se på hans linksamling før I tænder helt af!

Fra : Thomas Arildsen

Dato : 27-02-04 16:21

Maria Fabricius wrote:

> [...]
>Hvad skal til for på en "anstændig" hjemmeside?
>Jeg er dybt forarget over at du overhovedet skriver det på siden.

Jeg må indrømme, at det lyder klamt, når man lige ser det her i hans
oversigt. Hvis man går ind på hans side og rent faktisk undersøger, hvad
der foregår, vil man finde ud af, at der er tale om links til sider, der
oplyser om (imod) børneporno. Så det er vist ikke så sygt, som det
desværre lyder. Jeg var ellers lige ved at kortslutte og var nærmest ved
at melde det til politiet...

Mvh. Thomas Arildsen

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 27-02-04 17:59

Thomas Arildsen wrote:

> Hvis man går ind på hans side og rent faktisk undersøger, hvad der
> foregår, vil man finde ud af, at der er tale om links til sider, der
> oplyser om (imod) børneporno.

Tak fordi du rent faktisk undersøgte sagen i stedet for bare at koble
rygmarven til og braldre op.

Jeg synes det ville være bedre placeret under "Jura - Etik", men det er
vældig relevant for en side med fotolinks.

> Så det er vist ikke så sygt, som det desværre lyder.

Det er også sygt at det er umuligt at nævne ordet før to-tre mennesker
står parat til at sparke ens dør ind, upåagtet hvad man rent faktisk
skriver om emnet.
--
JPEGCrops 0.6.10 beta - Tabsløs beskæring af JPEG billeder -
http://ekot.dk/JPEGCrops/

Fra : Martin K. R.

Dato : 27-02-04 18:05

"Toke Eskildsen" <darkwing@daimi.au.dk> wrote in message

> [...]
>
> Det er også sygt at det er umuligt at nævne ordet før to-tre mennesker
> står parat til at sparke ens dør ind, upåagtet hvad man rent faktisk

Ja, det minder om sagen fra DR om 'børnemishandling', hvor åbenbart flere
seere lynhurtigt anmeldte en dagplejemor til politiet uden overhovedet at
forholde sig kritisk til udsendelsen eller dens ophavsmænd. Nu da der tales
om erstatningssager, næser og endda evt. fyringer i DR, kunne man måske håbe
på at anmelderne sidder tilbage med en flov smag i munden over at lade sig
trække rundt ved næsen som en flok får.

Martin

Fra : Maria Fabricius

Dato : 28-02-04 11:36

Sorry Lars.

Jeg kunne ikke komme ind på linket igår, da jeg tjekkede siden, og troede
derfor, at det bare var mulige fotoemner ment som inspirationskilde. Det
stødte mig meget.

Maria

Fra : Lars [8210]

Dato : 28-02-04 14:02

Maria Fabricius wrote:
> [...]
> troede derfor, at det bare var mulige fotoemner ment som
> inspirationskilde. Det stødte mig meget.

Hej Marie

Beklager - Min side har IKKE på noget tidspunkt været nede.

Mvh

Lars

Fra : Lars [8210]

Dato : 28-02-04 14:03

Toke Eskildsen wrote:

> [...]
>
> Det er også sygt at det er umuligt at nævne ordet før to-tre mennesker
> står parat til at sparke ens dør ind, upåagtet hvad man rent faktisk

Ja det lader til at der er nogen der tænder helt af uden at vide hvorfor -
som Marie Fabricius og Jan F. - Er de gået helt i Eb....

Jeg fandt det rent faktisk nødvendig at sætte disse links på - idet der er
ret mange der søger på ord som kids / Nude - Kinder / Akt osv.

Du har måske ret i at det ville være bedre placeret under jura/etik. Så Tak
til Toke for et konstrukti indlæg.