Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
foto på nettet
Fra : SB

Dato : 25-02-04 09:54

Findes der et sted, mener jeg at have læste engang, hvor man kan lægge sine
billeder så resten af familien også kan se dem.
Uden at man behøver at oprette en hjemmeside og lægge dem der.

søren

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 25-02-04 11:36

www.pbase.com er nok den største, og hurtigste...

--
Martin Kaltoft

Fra : Niels

Dato : 25-02-04 11:44

SB wrote:
> [...]
> billeder så resten af familien også kan se dem.
> Uden at man behøver at oprette en hjemmeside og lægge dem der.

Jow da, der er flere steder

Men jeg har kun lige disse to steder.

http://foto.tdconline.dk/omfoto/

Hvor du også kan få fremkaldt dine billeder

Og hvis du har et Canon kamera,

http://www.cig.canon-europe.com/user/login.html?locale=da_DK

Mvh. Niels

Fra : Jakob Lyngs

Dato : 25-02-04 14:06

www.megapixel.dk er også et rigtigt godt bud

Jakob

Fra : Kenneth K.

Dato : 12-03-04 18:39

On Wed, 25 Feb 2004 14:05:33 +0100, Jakob Lyngs <lyngs@SLETmail.dk> wrote:

> www.megapixel.dk er også et rigtigt godt bud
>
> Jakob

Ved du hvor meget plads man har til rådighed hos dem?

Mvh,
Kenneth

Fra : Jakob Lyngs

Dato : 25-02-04 14:07

www.megapixel.dk er et rigtigt godt bud.
Det er i modsætning til www.pbase.com gratis

Jakob

Fra : Hans Kruse

Dato : 25-02-04 14:25

Jeg brugte megapixel før, men selvom det er gratis så synes jeg ikke fotos
præsenteres særligt godt. Jeg bruger nu pbase og betaler gerne den smule det
koster.
Du kan både lave private og albums der kan ses af alle. Private albums
består I at man skal kende hele URL for at den og at et album ikke optræder
i oversigten.

Mvh, Hans
http://www.pbase.com/hkruse

Se mit album here

Fra : Jakob Lyngs

Dato : 25-02-04 14:40

> Jeg brugte megapixel før, men selvom det er gratis så synes jeg ikke fotos
> præsenteres særligt godt.

Jeg synes der er en del muligheder, men billederne man bladrer i, er da lidt
små. Man har dog altid adgang til originalfilen.

> Du kan både lave private og albums der kan ses af alle. Private albums
> består I at man skal kende hele URL for at den og at et album ikke
optræder
> i oversigten.

Det kan megapixel.dk også.

Forresten er det nogle utroligt flotte billeder, du tager!

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Hans Kruse

Dato : 26-02-04 00:21

> Jeg synes der er en del muligheder, men billederne man bladrer i, er da
lidt
> små. Man har dog altid adgang til originalfilen.

Rigtigt, men jeg syntes at pbase giver nogle muligheder for præsentation,
som jeg godt kan lide.

> optræder
>
> Det kan megapixel.dk også.
>
> Forresten er det nogle utroligt flotte billeder, du tager!

Mange tak og det er rigtigt at man kan have private albums hos megapixel.
Det var ikke ment som en forskel.

Mvh, Hans