Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forsikring
Fra : Jesper Bay Hebsgaard

Dato : 21-02-04 15:26

Hej

En linse fra Nikon 4,0/200 hvor meget falder den i pris hvis jeg skal ud og
købe den privat 2år gammel

Hilsen Jesper

Fra : Lars [8210]

Dato : 21-02-04 16:19

Jesper Bay Hebsgaard wrote:
> Hej
>
> En linse fra Nikon 4,0/200 hvor meget falder den i pris hvis jeg skal
> ud og købe den privat 2år gammel
>
> Hilsen Jesper

Hej Jesper
Du skal nok skrive lidt mere om hvilket objektiv du mangler oplysnigner om.

Der er Nikkor, der er AF-Nikkor og AF - der er med micro ... osv.

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß
Lars

Besøg min Foto-links / Visit my Photo-links /
Besuchen Sie meine Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Jesper Bay Hebsgaard

Dato : 21-02-04 19:14

Hej igen

Selvfølig AF 4.0 / 200 mirco.

DEt er hvad jeg ved om den.

Jesper

Fra : ab

Dato : 21-02-04 19:46

"Jesper Bay Hebsgaard" <jes@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Selvfølig AF 4.0 / 200 mirco.

Og ikke et ord om forsikring

Nu skriver du heller ikke om du ønsker at sammenligne et køb af nyt i dag
med, hvad objektivet evt. kan indbringe som brugt om ca. 2 år ? Men køber du
f.eks. brugt i dag af en privat for f.eks. kr. 1.000,- eller her
http://www.photodose.de/index.cfm?hash=3CE217163E70E70E811F9FFD9F01AFBC
for samme pris, kan jeg da ikke se, hvorfor prisen skulle falde væsentligt i
løbet af ca. 2 år - på samme vis må denne pris være retningsgivende for,
hvad du skal regne med at det nye objektiv falder til i samme periode.

ab

Fra : Jesper Bay Hebsgaard

Dato : 22-02-04 11:35

Hej igen

Det er fordi Jeg har haft indbrud og så undre det mig at taktsatoren sætter
en verdi på linsen som ligger 1000,- under det alle andre skal have for den,
de sætter den til 16000 - 16400,-.

Taksatoren har så trukket 20% mere fra prisen det undre mig lidt at det
skulle falde så hurtigt i pris.

Derfor vil jeg gerne vide hvad det taber håber i kan hjælpe mig

Jeg kan da godt se det er noget rod jeg har skrevet.

Hilsen Jesper