Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tilbud
Fra : Bent

Dato : 21-02-04 14:08

Jeg har besluttet for at købe en Sony V1. Jeg køber den på nettet.

Der er ellers tilbud på den ved Merlin i næste uge.
Jeg var inde at se på den. de skulle have 4999 kr. for den.
Næste uge er den på tilbud. Den er sat ned med 500 kr. så der sælger de den
for kun 4999 kr??????????????

Hilsen Bent

Fra : Jens Christensen

Dato : 21-02-04 14:40

"Bent" <brr1@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg var inde at se på den. de skulle have 4999 kr. for den.
> Næste uge er den på tilbud. Den er sat ned med 500 kr. så der sælger de

Som du sikkert har fundet ud af, er den billigere på nettet.
Jeg kan klart anbefale at købe Memorysticks i Fona!!!
Jeg har lige købt 256MB Memory Stick PRO fra Lexar i Fona : 599,-
Det er sgu billigt...det kan jeg ikke finde billigere i DK på nettet.

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Bent

Dato : 21-02-04 14:51

Tak for tippet.
De er vel ligeså gode som dem fra Sony

Hilsen Bent

Fra : Pico

Dato : 22-02-04 00:54

Jens Christensen wrote:

> [...]
> Jeg har lige købt 256MB Memory Stick PRO fra Lexar i Fona : 599,-
> Det er sgu billigt...det kan jeg ikke finde billigere i DK på nettet.

Det var billigt. Hvordan er kvaliteten ?
Pico

Fra : Jens Christensen

Dato : 22-02-04 14:28

> Det var billigt. Hvordan er kvaliteten ?
> --
> Med venlig hilsen
> Pico

Den er fin! Nu har jeg ikke andre PRO kort at sammenligne med, men det går
da pænt stærkt med dette kort.-Jeg har svært ved at forestille mig at man
får meget mere for pengene ved at købe et org. Sony.

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Pico

Dato : 22-02-04 00:53

Bent wrote:
> [...]
> Jeg var inde at se på den. de skulle have 4999 kr. for den.
> Næste uge er den på tilbud. Den er sat ned med 500 kr. så der sælger

Prøv at se hos Kamerahuset http://www.kamerahuset.dk der tager de
4225 og har det hjemme. Du kan enten købe over nettet eller gå derind.
Pico