Foto
IBM760 5420
Teil 3020
500mm stjerne teleskop ønskes byttet med 3~
Fra : claus

Dato : 18-02-04 20:57

Sælges: 500mm makron stjerne kikkert
jeg har flg

500mm spejl stjerne teleskop incl

3 okularer på 4/12,5/20mm
1 stk erecting eye piece
1 stk 2x barlow
1 stk kraftig stativ
22mdr garanti endnu

fremstår flot og pæn
kvitering haves

som extra udstyr kan det bruges sammen med digital kameraer bla slr 10d samt andre

ønskes byttes lige over med 3 stk dvd med olsen banden:

Ikke nr 1/2/3/4

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-02-04 21:27

claus@sportscar.dk (claus) skrev :

>Sælges: 500mm makron stjerne kikkert

Benyt venligst en markedsgruppe til handel, i debatgruppperne er
handel uønsket.

Du kan læse om de forskellige brupper på
http://usenet.dk/grupper.pl og om brugen af nyhedsgrupperne i
almindelighed på http://usenet.dk.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : fam. Ager

Dato : 18-02-04 22:10

goddav do!!!!!!!
forkert gruppe
prøv marked

torben
"claus" <claus@sportscar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
samt andre

> ønskes byttes lige over med 3 stk dvd med olsen banden:

---
T-man

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-02-04 22:22

fam. Ager wrote:
> forkert gruppe

Jeg vil dog gerne byde 3 VHS-olsenbanden film for teleskopet ;) det
er muligt det er det forkerte format, men det må være rimeligt når
det er postet i den forkerte gruppe :)

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 19-02-04 00:57

> Jeg vil dog gerne byde 3 VHS-olsenbanden film for teleskopet ;) det
> er muligt det er det forkerte format, men det må være rimeligt når
> det er postet i den forkerte gruppe :)

Det er billigt for et 500 mm teleskop der normalt handles i hundredetusind
kroner klassen, men det tal er vel også havnet forkert
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : claus

Dato : 19-02-04 09:02

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message news:<4033fbd0$0$277$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

> Det er billigt for et 500 mm teleskop der normalt handles i hundredetusind
> kroner klassen, men det tal er vel også havnet forkert

nu er det ligsom menneskeligt at fejle at den er havnet i den forkerte
gruppe .

vhs er ikke interesant når der står dvd ,det drejer sig om en bytte
handel hvis i ikke har læst det