katte i trafikuheld
Fra : Brian Olesen

Dato : 12-03-04 23:37

Hejsa
Nå så kom turen til zimba.
Vi kørte i dag galt på motorvejen E45 og Zimba var med.

En kat må sædvanligvis ikke komme med på sygehuset, men i Aalborg var de
utrolig søde og sikretærene tog sig virkelig kærligt af Zimba i de timer vi
var til observation.

Det var ellers en hård medfart han kom ud for. Han sidder spændt fast i sin
transportkasse, når vi er ude at køre altså selen omkring kassen osv.
Men bilen tog så meget skade, at den lille kat blev slynget ned i bunden
mellem bagsæde og førersæde så han lå der i flere minutter på hovedet i sin
kasse.

Nå nu til den korte men fantastiske udgang på historien. Sådan en kat er sgu
mere hårdfør end man skulle regne med.
Efter hans hyggestund hos de søde kontorpiger og turen hjem igen heheh i en
anden bil blev han lukket ud af sin kasse og tog sig en lur på en times tid
på sofaneseren. Og efter denne lille blund var Zimba igen helt som ny. Det
gik knap så godt for hunden. Han fik lidt af et shok.

Mvh. Brian

--

-- Man kan også oversmøre musik med læbestift og kvæle den med pudder.
Igor Stravinsky

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-03-04 09:18

"Brian Olesen" <tester@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

klip...

Du godeste sikke da en omgang :o/
Men dejligt at I alle slap igennem.
Synd at hunden har fået et chok, håber da at den kommer sig hurtigt.

Nus til de 4-benede

/Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Brian Olesen

Dato : 13-03-04 14:32

Hejsa Joan
Tak for svaret.
jeg kan sige dig, at både hund og kat har det helt fantastisk godt i dag.
Hunden er også kommet sig helt nu tror jeg.

Mvh. Brian

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 13-03-04 10:41

> [...]

> på sofaneseren. Og efter denne lille blund var Zimba igen helt som ny. Det
> gik knap så godt for hunden. Han fik lidt af et shok.

Det var godt at der ikke skete noget alvorligt med nogen af jer, fik
hunden også lov til at blive på sygehuset ?

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Brian Olesen

Dato : 13-03-04 14:31

Hejsa Hrönn
Snip fik hunden også lov til at blive på sygehuset?

Jep det gjorde den.

Mvh. Brian

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 13-03-04 16:23

Ubehagelig historie - med en lykkelig slutning.
Godt der ikke skete noget alvorligt med nogen af jer - to- som firbenede.

Jeg er lige kommet hjem fra hobbyudstilling i Hadsund med to af mine katte.
Min far som chauffør, min bror ved siden af, og - grundet pladsmangel - mig
og to ikke-fastspændte transportkasser på bagsædet. Vi bliver læsset af ved
min lejlighed med alle vores pakkenelliker og siger farvel til chaufføren.
Går ind og begynder at pakke katte ud. Så for fem minutter siden ringer
telefonen. Min far siger at det var godt vi nåede at komme hjem fra Hadsund.
Han stødte på noget aquaplanning og holdt inde i en stensætning - bilen er
sandsynligvis totalskadet, men han er ok.

Jeg er bare glad for at vi var blevet sat af - ikke godt at vide hvordan det
var endt ellers.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Christina K

Dato : 13-03-04 18:51

Hej Tina

Det var dog skrækkeligt med din far, ja jeg så jer jo tage afsted fra
Hobbyudstillingen. Godt der ikke skete noget alvorligt med ham eller
Brian og hans familie med dyr og alting.

Har forresten skrevet en mail til dig ang. de der spisemåtter.

Tror at jeg vil holde mig inde døre resten af aftenen, det er vist det
sikreste, man bliver i øvrigt dødtræt af at være på sådan en hyggelig
hobbyudstilling!

Mvh
Christina

Tina Susanne Johansson <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:40532756$0$797$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 13-03-04 23:02

Christina K skrev i en meddelelse...

> Hej Tina
>
> Det var dog skrækkeligt med din far, ja jeg så jer jo tage afsted fra
> Hobbyudstillingen. Godt der ikke skete noget alvorligt med ham.....

Ja, han klarede det helt uden knubs - og kom næsten på arbejde til tiden
(han er taxachauffør - mon det nu er sikkert )

> Har forresten skrevet en mail til dig ang. de der spisemåtter.

Har også fået den - må nok indrømme at det der med en færdig prisliste var
en sandhed med modifikationer, men jeg arbejder på sagen

> Tror at jeg vil holde mig inde døre resten af aftenen, det er vist det
> sikreste, man bliver i øvrigt dødtræt af at være på sådan en hyggelig
> hobbyudstilling!

Uh ja, jeg følte mig så slap da jeg kom hjem at jeg tog Gizmo med hen under
dynen hvor vi så begge to faldt i søvn. Da jeg vågnede to timer senere var
han rykket ned i fodenden hvor han lå og fyldte hele sengen i bredden - og
Freya lå og snorkede i vindueskarmen hvor hun havde lagt sig da vi kom hjem.
Det er åbenbart hårdt.

Det mest utrolige er at Devi the Destroyer overhovedet ikke havde ødelagt
noget imens hun havde været alene hjemme - hun havde ikke engang væltet
noget - og det gør hun ellers meget i. Det er faktisk først nu hun begynder
at blive sådan rigtig vågen, fræk og umulig igen - hvilket er noget af et
mirakel.

Det er for resten en dejlig lille missepige I har jer - men nu har hun jo
også en gudeskøn far Ja, jeg har jo i al hemmelighed været vild med
Calibra siden jeg så ham i Assentoft sidste år - sådan en er jeg altså nødt
til at have mig engang når der er lidt flere penge i pungen og lidt mere
plads at røre sig på - ingen tvivl om det

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Christina K

Dato : 14-03-04 09:22

Hej Tina

Okay så venter jeg bare med den prisliste Men det var nogle
spændende ting du havde.

Lidt sjovt at du er vild med Calibra, for vi er ret vilde med Gizmo,
især min mor. Hun synes bare at han var den dejligste på hele
udstillingen. Tager du ham med ud i Jyrak Kreds Randers, når du skal
have katte med *fedte-fedte* Men at få en som Calibra bliver lidt svært
for han skal inden for en overskuelig fremtid kastreres, men der er
selvfølgelig andre katte *SS*

Mvh Christina

Fra : Kate

Dato : 15-03-04 22:13

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote in

> [...]
> faktisk først nu hun begynder at blive sådan rigtig vågen, fræk og
> umulig igen - hvilket er noget af et mirakel.

Selvfølgeligt gider hun da ikke være aktiv når hun er alene hjemme, der
er jo ikke nogen til at se hende Så hellere vente til i alle er
vidner til hvor dygtig hun er

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Louise Viborg

Dato : 13-03-04 16:33

Det var dog forfærdeligt! Men godt der ikke skete noget alvorligt med
nogen af jer!
Jeg er i forvejen dødbange for at køre galt når vi kører i bil, men
det er ingenting i forhold til hvordan jeg har det når mine dyr er
med. Jeg ville aldrig tilgive mig selv hvis der skete dem noget i
bilen

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!
Nyt kuld ventes i uge 15!

Fra : Brian Olesen

Dato : 14-03-04 01:33

Hejsa Louise og alle andre
Ja når man tænker på, at trafiktætheden er fordoblet siden 1980 så er det
ikke så underligt, at antallet af ulykker er eksploderet.

Men tak for din søde omsorg. Også godt, at der ikke skete Tinas katte noget.

Mvh. Brian