kryds fingre....
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 11-03-04 11:08

i morgen aften sender jeg for sidste gang Linda til parring.... ny og
blidere rød dreng denne gang, som jeg håber hun vil forelske sig i.......
hvis hun ikke bliver gravid denne gang skal hun snart neutraliseres..... så
please folkens.... kryds fingre......

--
Knus, Sabina
"Whether you like it or not, you're in the middle of a war that has been

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-03-04 16:09

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> i morgen aften sender jeg for sidste gang Linda til parring....
...... så
> please folkens.... kryds fingre......

Heps Sabina

Krydser alt hvad der krydses kan, for at Linda vil være med på sjov denne
gang *S*

Knus
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 12-03-04 00:59

In article <c2pdpu$gkc$1@dknews.tiscali.dk>, Sabina Hertzum
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

> i morgen aften sender jeg for sidste gang Linda til parring.... ny og
> blidere rød dreng denne gang, som jeg håber hun vil forelske sig i.......

Uha hvor spændende!
Vi krydser fingre og knurhår her!

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-03-04 12:46

Ann Rudbeck wrote:

> Uha hvor spændende!
> Vi krydser fingre og knurhår her!

hej Joan og Ann....
taaaaak...... jeg håber virkelig hun vil være med på det denne gang.....
kom til at huske på at sidst hun var afsted stod hun og sendte lange blikke
efter den dreng hun skal ud til i aften..... så jeg håber det viser sig at
hun er mere modtagelig overfor ham ;)