Killingenussere søges!
Fra : Camilla Baird

Dato : 09-03-04 13:28

Nu er Visas killinger 5 uger - NU skal de lære, at der findes andre søde
mennesker end NP og migselv Hvam vil give en hånd?
Vi bor i Kokkedal, Nordsjælland og har DSB som nærmeste nabo.
Sessens killinger bliver 3 uger på søndag, så der vil også blive
lejlighed til at nusse lidt på dem
Håber på mange besøgende

Billeder kan ses her:
Visas Trio http://www.bluewhite.dk/visadebut.htm
Sessens Kvintet http://www.bluewhite.dk/Sessen.htm

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 09-03-04 19:11

Camilla Baird <mailKATTE@BAKKEkorat.dk> wrote in news:404db8638695d@dk-
fritid-dyr-kat.dk:

> Sessens killinger bliver 3 uger på søndag, så der vil også blive
> lejlighed til at nusse lidt på dem

Hvornår sådan va havde du forestillet dig? Vel ikke allerede nu, hva'?
Jeg vil gerne, menikke før engang i maj. Jeg flytter om 3 uger og så
bliver der jo nok at gøre, både her og i det nye, lige i starten.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Camilla Baird

Dato : 09-03-04 23:15

> [...]
> Jeg vil gerne, menikke før engang i maj. Jeg flytter om 3 uger og så
> bliver der jo nok at gøre, både her og i det nye, lige i starten.

Du skal da være velkommen i maj , men så er de altså allerede ved at
være hhv 12 og 9 uger gamle... Jeg vil da gerne have nogle nussere i
næste uge og et par uger frem

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 11-03-04 10:15

Camilla Baird wrote:
> [...]
> Vi bor i Kokkedal, Nordsjælland og har DSB som nærmeste nabo.
> Sessens killinger bliver 3 uger på søndag, så der vil også blive

Hej Camilla!

Jeg vil da meget gerne komme på en nussetur i næste uge Jeg kan onsdag,
fredag og i weekenden. Jeg bor i Humlebæk, så det er meget nemt.
Kan næsten ikke vente

Med venlig hilsen
Danielle Nielsen

Fra : Camilla Baird

Dato : 11-03-04 10:35

> [...]
>
> Jeg vil da meget gerne komme på en nussetur i næste uge Jeg kan onsdag,
> fredag og i weekenden. Jeg bor i Humlebæk, så det er meget nemt.

Du skal være meget velkommen Hvis du skriver til mig privat
mail@korat.dk, finder vi ud af noget, OK?