Måske du har sådan en kat..???
Fra : Jane …:€)>

Dato : 04-03-04 23:11

Hejsa - som skrevet før i et indlæg, vil jeg virkelig blive rigtig rigtig
glad, hvis nogen af jer har katte af nedenstående race, og har lyst til at
beskrive racen, samt at sende et billede, så jeg kan putte det ind på min
hjemmeside. Og måske senere bruge det i en børnebog. Grundet det sidste, går
det ikke at kopiere tekst fra andre sider, da der er copyright på det.

Linket til siden, hvor det kommer er http://www.125.dk/cats - under diverse
- under racer...

€ Abyssinier
€ Balineser
€ Bengaler
€ British Shorthair
€ Burmeser
€ Burmilla
€ Chartreux
€ Cornish Rex
€ Devon Rex
€ Egyptian Mau
€ Europé
€ German Rex
€ Hellig Birma
€ Japanese Bobtail
€ Javaneser
€ Korat
€ Maine Coon
€ Norsk Skovkat
€ Ocicat
€ Orientaler
€ Perser
€ Perser Exotic
€ Ragdoll
€ Russian Blue
€ Siameser
€ Sibirsk Kat
€ Sokoke
€ Somali
€ Tyrkisk Angora
€ Tyrkisk Van

Mvh Jane

Fra : Jan Holm

Dato : 05-03-04 00:14

> [...]
> lyst til at beskrive racen, samt at sende et billede, så jeg kan
> putte det ind på min hjemmeside. Og måske senere bruge det i en

Hej Jane

Bekrivelse springer jeg lige over, er ikke sådan rasende erfaren.
"skal den virkelig være sådan, eller skal den tilbage på garantien" ,-))).
Hvadenten de er normale eller ej vil vi ikke bytte for noget i verden.
Ved ikke hvilken type billede du søger men her et par "alternative" model
billeder af Ivan og Max, burmeser og siameser.

Uredigerede og store http://www.parkholm.dk/cats/model/model.htm

Mvh
Jan Holm

Fra : fam. Ager

Dato : 05-03-04 09:31

Hej Jane!
Jeg er indehaver af en Ragdoll!, hvor uddybende skal sådan en beskrivelse
være??, jeg vil bruge min energi til at få et godt billede af ham, og sende.
Hvor vil du have det sendt hen? i DKbinaer?
Venligst Marie

---
T-man

Fra : Jane …:€)>

Dato : 05-03-04 10:37

> [...]
> være??, jeg vil bruge min energi til at få et godt billede af ham, og sende.
> Hvor vil du have det sendt hen? i DKbinaer?

Bare send på min mailadresse - den står nederst - inde på siden:
http://www.125.dk/cats

det er det letteste.

Sådan lidt om "baggrunden" bag racen - og så lidt om hvordan den ER..?

Er det for krævende?

hihi..

Mvh Jane

Fra : Jane …:€)>

Dato : 05-03-04 10:39

> [...]
> Ved ikke hvilken type billede du søger men her et par "alternative" model
> billeder af Ivan og Max, burmeser og siameser.

Hej og tak.

Jeg snupper måske lige et par stykker af dem, hvis det er ok.

Mvh Jane

Fra : Maria Hansen

Dato : 06-03-04 19:33

> Hej

Jeg kan tilbyde infor og beskrivelse samt billede af manx katten, hvis
det har interesse. Svar privat...hvis det er

hilsen

maria

> € Abyssinier
> [...]

Med venlig hilsen
Maria Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : kvalitet1

Dato : 13-04-04 20:34

"Og måske senere bruge det i en børnebog. Grundet det sidste, går
det ikke at kopiere tekst fra andre sider, da der er copyright på det."

Hej Jane.
En lille sidebemærkning: Selvom folk sender deres billeder til dig, har
de stadig copyright på billederne. Hvis du vil udgive andre folks
billeder, skal der henvises med navn.

God fornøjelse med bogen

http://www.kandu.dk/