Fremlysning - Århus
Fra : Camilla Panduro Knud~

Dato : 04-03-04 15:04

Hej..

Tilde er væk! Hun er en rød hunkat på cirka 1 år...

Hun har været væk i lidt over et døgn i marienlundkvateret.

Hun har været udsat for tæsk og forfølgelse af en STOR (puha) hankat og er
tit kommet hjem skrækslagen.

Nu er jeg bare lidt bange for at han har jaget hende på flugt.

Hvis nogle ser Tilde, så ring til Cecilie på tlf 61 46 16 66.

Tilde er hverken tatoveret eller bærer chip

Fra : Nina Søgaard

Dato : 06-03-04 01:20

Øv hvor er det trist!
Har selv stået med en kt som jeg troede altid ville komme hjem, og fik
mig en slem forskækkelse på omkring 9 dage (er ikke i tvivl om at det
var "ikke-dyreelskere" der skabte problemet"). Eferfølgende blev han
meget hurtigt øremærket og kastereret).
Det kan virkelig godt betale sig at investere disse udgifter i katten,
og så ved man at begge parter har langt større chancer for et godt og
fælles liv.

MVH.
Nina Søgaard.

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-04 22:19

FUNDET!

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 11-03-04 22:26

> FUNDET!

Det var dejligt at høre... men det tog da sin tid.
Fortæl fortæl