Killinger er vejet igen
Fra : Jane …:€)>

Dato : 03-03-04 17:23

"rotten" vejede fredag den 27. marts 74 gr.

I dag vejede den 134 gr.

Den hvide vejede fredag den 27. marts 106 gr.

I dag vejede den 174 gr.

Den røde vejede fredag den 27. marts 68 gr.

I dag vejede den 110 gr.

Er det normalt..?

Mvh Jane

P.S. Den der døde her sidste gang var iøvrigt den største ved fødsel - den
vejede 114 gr da den blev født... hmmm...

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 03-03-04 17:53

> [...]
>

> Den hvide vejede fredag den 27. marts 106 gr.
>
> I dag vejede den 174 gr.
>

> Den røde vejede fredag den 27. marts 68 gr.

Jep ! Det er fin vægtforøgelse. Dog vil jeg spørge dig om killingerne kan
være født for tidligt?
En killing med en fødselsvægt under 80 g (med mindre det er en meget lille
race) er da vist liiiiiige i underkanten...
Men hold øje med dem de næste uger, så du ved om de trives....'

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Jane …:€)>

Dato : 03-03-04 19:06

> [...]
> race) er da vist liiiiiige i underkanten...
> Men hold øje med dem de næste uger, så du ved om de trives....'

Hejsa

De blev faktisk født ligenøjagtig på dagen...

Jeg holder øje... og vejer hver dag nu..

Mvh Jane

http://www.125.dk/provehjemmesider

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 03-03-04 21:22

> Jeg holder øje... og vejer hver dag nu..

God ide. Husk den med tissetåren inden, for den kan snyde godt på vægten

Hilsen Nina

Fra : Jane …:€)>

Dato : 03-03-04 21:55

> [...]
> Dato: Wed, 3 Mar 2004 21:21:34 +0100
> Emne: Re: Killinger er vejet igen

> God ide. Husk den med tissetåren inden, for den kan snyde godt på vægten

Yepper...

Hilsner fra Jane

Fra : Camilla Baird

Dato : 03-03-04 17:53

> [...]
>

> P.S. Den der døde her sidste gang var iøvrigt den største ved fødsel - den
> vejede 114 gr da den blev født... hmmm...

Jeg synes, det lyder som, om de tager flot på dine killinger! Man
siger, de skal tage ca deres fødselsvægt på om ugen - det ser det da
bestemt ud, som om de gør

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jane …:€)>

Dato : 05-03-04 21:24

> "rotten" vejede fredag den 27. marts 74 gr.
>
> (3. marts) vejede den 134 gr.

I dag 5. marts - 168 gr.

> Den hvide vejede fredag den 27. marts 106 gr.
>
> (3. marts) vejede den 174 gr.

I dag 5. marts - 178 gr.

Mvh Jane

Fra : Kate

Dato : 06-03-04 00:04

"Jane …:€)>" <virker@hotmail.NOSPAMcom> wrote in

> I dag 5. marts - 168 gr.

> I dag 5. marts - 178 gr.
>

> Mvh Jane

Åh, det lyder godt. Krydser fingre for at disse to får lov til at leve.
Utroligt trist at du skulle miste 3 killinger.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.