Dyrlæge på Østerbro?
Fra : maria courchaine

Dato : 01-03-04 21:17

Hej!

Er der nogen der kan anbefale en god dyrelæge på Østerbro i København?
Jeg er begyndt at bruge en, men har fået at vide at han ikke er den
bedste at gå til... : (

Med venlig hilsen
maria courchaine
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-04 22:19

maria courchaine <courchaineKATTE@BAKKEofir.dk> writes:

> Hej!
>
> Er der nogen der kan anbefale en god dyrelæge på Østerbro i København?
> Jeg er begyndt at bruge en, men har fået at vide at han ikke er den
> bedste at gå til... : (

Den absolut bedste bor på frederiksberg, desværre ikke i min by eller
bare i nærheden

http://www.katteklinik.dk/

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Tina

Dato : 01-03-04 22:53

Henrik Pedersen wrote:

> Den absolut bedste bor på frederiksberg, desværre ikke i min by eller
> bare i nærheden
>
> http://www.katteklinik.dk/

Hej Henrik

Ja, det er helt rigtigt - hvis det ikke lige skal være Østerbro.

Maria....
Felina Katteklinik, som Henrik nævner, kan klart anbefales, hvis du vil tage
lidt længere.
Vi tager faktisk stadig derind, selvom vi er flyttet til Sorø

Venlig hilsen

Tina

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-03-04 02:18

"Tina" <catcity'fjern@dette'tiscali.dk> writes:

> Hej Henrik

Hej Tina

> [...]
> lidt længere.
> Vi tager faktisk stadig derind, selvom vi er flyttet til Sorø

Nu bor jeg næsten så langt væk man kan komme nemlig i sønderjylland
*GG* Men hidtil har alle forsøg på at få hende til at flytte herover
været forgæves. Og sandt at sige tør jeg heller ikke presse for meget
på, kender et par stykker som ville blive ret så sure på mig, hvis det
lykkedes ;-D

Fra : Tina

Dato : 01-03-04 22:20

maria courchaine wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der kan anbefale en god dyrelæge på Østerbro i København?
> Jeg er begyndt at bruge en, men har fået at vide at han ikke er den

Hej Maria

Jeg har været meget glad for Østerbrogades Dyrlæger, da jeg boede i Kbh. -
de ligger på en sidevej (højre side, når du kommer inde fra byen) til
Østerbrogade ikke ret langt væk fra Lille Trianglen....jeg kan ikke lige
huske den nøjagtige adresse, men det er ligesom nede i en kælder - de er
kanon søde og dygtige.
Kan klart anbefale dem ))

Venlig hilsen

Tina

Fra : maria

Dato : 02-03-04 08:31

Tak for jeres svar. Jeg vil prøve den på Østerbrogade først, da jeg skal
dertil med det offentlige, og min kat er ikke så glad for at skulle køre
med hverken bus, tog eller bil... *g* Så det ligger dejligt tæt på mig.

Jeg har også tænkt på at bruge Østerbrogades selv, men blev nødt til i
første omgang at vælge efter prisen. ( ved det godt - det er ikke det
bedste... ) da jeg fik en lille tilløber der skulle have hele turen i
den absolut dårligste måned...

Og der har være flere underlige ting med ham jeg valgte, plus at jeg fik
at vide ude fra Inges Kattehjem at det nok ikke liige var den hurtigste
jeg havde valgt... hmmm.

Så skifter man!

Men mange tak for svarere.

Maria