JBH´s klinikker
Fra : Battlefield´s

Dato : 26-02-04 14:46

Hej
Hvad er det nu JBH´s klinikker i Århus hedder?
Jeg har solgt en killing til nogle i Århus og vil ikke risikere at de bruger
ham.
Hilsen Vibeke

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-02-04 16:20

Hej Vibeke

Det er "Dyrlægehuset Fedet" Nordre Strandvej

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Battlefield´s

Dato : 26-02-04 18:16

"Marianne Hellemose" <hellemose.som2@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ***Ailurophil***
> 'The greatness of a nation and its moral progress can be
> judged by the way its animals are treated

Hej Marianne
Tak !
Vibeke

Fra : Figaro

Dato : 27-02-04 20:23

Hejsa Vibeke.

Han har også en i Lystrup. Kan dog ikke huske hvad den hedder .. Slå det op
i en tlf.bog.

VH Stine

Fra : Battlefield´s

Dato : 27-02-04 21:14

"Figaro" <sukkermel@sukkermel.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Vibeke.
>
> Han har også en i Lystrup. Kan dog ikke huske hvad den hedder .. Slå det
> [...]
Hej
Tak for hjælpen!
De killingekøberne havde dog allerede stiftet bekendtskab med JBH ved deres
første kats aflivning.
Så det var ikke svært at overtale dem til at benytte en anden til den nye
kat.
Hilsen Vibeke

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 28-02-04 22:44

Battlefield´s wrote:

> De killingekøberne havde dog allerede stiftet bekendtskab med JBH ved
> deres første kats aflivning.
> Så det var ikke svært at overtale dem til at benytte en anden til den
> nye kat.

Kan han heller ikke engang finde ud af at aflive ordentligt??

Mvh.
Danielle

Fra : Battlefield´s

Dato : 29-02-04 12:57

"Danielle Nielsen" <suzieSLET@FJERNwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Kan han heller ikke engang finde ud af at aflive ordentligt??
>
> Mvh.
> Danielle

Hej
Tjah.. det ved jeg ikke, men det er nok nærmere fordi de senere har læst om
ham og alle hans bedrifter, at de nu vil finde en anden dyrlæge.
Hilsen Vibeke