camping i rom
Fra : Carl Chr. Hansen

Dato : 07-03-04 17:22

Vi er fire voksne der med en autocamper kører mod Rom den 21 maj, vi har
udset en campingplads indenfor motorringvejen, og vil gerne høre om der er
nogen der har kendskab til denne plads.

Flaminio Village
Via Flaminia Nuova 821
00191 Roma

www.villageflaminio.com

Med venlig hilsen
C. C. Hansen

Fra : Harry

Dato : 08-03-04 22:44

"Carl Chr. Hansen" <cch@stofanet.dk> wrote in message news:<404b4c70$0$4592$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
> [...]
> udset en campingplads indenfor motorringvejen, og vil gerne høre om der er

Den slår det danske prisniveau med flere længder!!!

Fra : Carl Chr. Hansen

Dato : 08-03-04 23:23

Mange tak for svar, kender du andre pladser tæt på så man kan tage
offentlige transportmidler til Rom?

Hilsen
C.C. Hansen

Fra : Gismo

Dato : 08-03-04 23:34

Carl Chr. Hansen wrote:
> Vi er fire voksne der med en autocamper kører mod Rom den 21 maj, vi
> har udset en campingplads indenfor motorringvejen, og vil gerne høre
> om der er nogen der har kendskab til denne plads.

Er der ikke noget med at man må banke sin autocamper ned
næsten hvor som helst, inde i byen ligger et gammelt forladt
stadion, tror jeg det er, toilet forholdene kan også være af
ældre dato

Her er et link... http://www.myphotographs.net/italy/image1.html

Jeg nøjes med en forlænget weekend her
http://www.atahotels.it/Redir/VilPam_e.htm

Da firmaet har 75 års jubilæum

Gismo.

Fra : Harry

Dato : 09-03-04 12:58

Her er et link... http://www.myphotographs.net/italy/image1.html

Jeg nøjes med en forlænget weekend her
http://www.atahotels.it/Redir/VilPam_e.htm

Ærlig talt Gismo - vi er campister her på tråden - det er fint nok med
den side med seværdigheder, men der er ikke noget om camping - det
andet link er fra et hotel. Hvad skal vi med det? Var det der vi
skulle stille campingvognen?

Carl, se her: http://www.romaflash.it - pladsen har aftale med
campingcheque, her kan 2 personer være for 100 kr/døgnet - inkl. hund,
varmt bad og strøm. Det ligger godt nok ikke i centrum, men med en
prisforskel på 250 kr. pr.døgn kan man vel køre langt i tog? Der er
kun 19 km til centrum og der går tog hver halve time. Den snupper jeg
til efteråret...du kan iøvrigt se beskrivelser af pladsen på
campingcheques hjemmeside.

mvh. Harry.

Fra : Sten bo

Dato : 09-03-04 16:13

Harry wrote:
> Her er et link... http://www.myphotographs.net/italy/image1.html
:
-)) Tror det var åbningsbilledet han mente man sku slå sig ned i Men
der da lidt for meget lys om natten ikke. Der lugter altså stadig af rovdyr?
Eller er det bare p..

> [...]
> den side med seværdigheder, men der er ikke noget om camping - det
> andet link er fra et hotel. Hvad skal vi med det? Var det der vi

Vi sku nok savle.
Syns da at det R helt fint med et postkort der viser at han savner ozs.

Joken var da campingrelateret - kan huske at sådanne tidligere er blevet
efterlyst.

hilsen sten bo
http://www.justkidding.dk/billeder/graphics/comics01/html_spam.html

Fra : Gismo

Dato : 09-03-04 17:23

Sten bo wrote:

> [...]
> ozs.
>
> Joken var da campingrelateret - kan huske at sådanne tidligere er

´Hej Sten bo.

Lige præcis .-))

Gismo.

Fra : Jette Mogensen

Dato : 09-03-04 09:06

"Carl Chr. Hansen" <cch@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Med venlig hilsen
> C. C. Hansen
>

> Min mand og jeg har boet på nævnte campingplads i oktober 2002. Du er
velkommen til at gå ind på vores hjemmeside og læse rejseberetningen
http://hjem,get2net.dk/kmn se under vores side.

Men jeg husker pladsen som temmelig dyr,men det er alt i Rom, ikke specielt
gode toiletforhold,en lille butik på pladsen og en take-away som lavede
elendige pizzaer.
Til gengæld er der ikke ret langt til en station,så man er meget hurtigt
inde i Rom centrum,på den anden side af den meget trafikerede Via Flaminia
ligger et yderst velassorteret supermarked,med alt hvad man kan ønske
sig.Receptionen er meget velfungerende og venlig,de taler udmærket engelsk.
Campingpladsen er med i en kæde ,der fungerer på den måde at første gang man
ligger på en af kædens pladser ,så betaler man fuld pris.Ved afrejse får man
udleveret et bevis,med plads til en masse stempler.Dette kort viser man på
den næste plads i kæden.Og man får så en betydelig rabat.Vi overnattede
derned på campingpladsen Torre Pendente i Pisa,som er med i kæden.

God tur

mvh jette

Fra : Carl Chr. Hansen

Dato : 09-03-04 18:31