Campingplads i marts
Fra : René Roager

Dato : 20-02-04 22:01

Hej!

Vil bare lige høre om der er nogen der har erfaring med en god
campingplads her midt i marts (12-14)
Det skal være på sjælland, vi stiller ellers de store krav, dog har vi
nogle ønsker :
Det skal ikke være en plads der er totalt affolket (der må gerne være
lidt mennesker omkring os) - altså ikke en vinteråben plads hvor vi er
de eneste.
Der bør være en mulighed for at handle lidt på eller lige ved pladsen.
Lidt hygge skader heller ikke
Nogen forslag??

mvh
René

Fra : Jørgen L

Dato : 21-02-04 00:26

> [...]
> de eneste.
> Der bør være en mulighed for at handle lidt på eller lige ved pladsen.

Tja der er DCU Hornbæk, god plads med rigtig god natur, eller måske Feddet

Hilsen Jørgen

---

Fra : Harry

Dato : 21-02-04 12:59

roager@oncable.dk (René Roager) wrote in message news:<4036747e.1021049@news.inet.tele.dk>...
> [...]
> de eneste.
> Der bør være en mulighed for at handle lidt på eller lige ved pladsen.

Det lyder som om Feddet Camping er en løsning:
http://www.feddetcamping.dk

Der er supermarked ved pladsen og forholdene er bare super og der er
ikke langt til København. Jeg har hørt og snakket med en hel del, der
regelmæssigt besøger pladsen også på denne årstid - så nogen er der
nok.

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 21-02-04 17:56

Sorø Camping har sæson fra 01.03 - 31.10. Den ligger lige ved byen, så
I kan både gå tur rundt om søerne og i byen.

Her finder du mere:

www.soroecamping.dk

Fra : Carsten Stage

Dato : 22-02-04 15:08

Flemming Udbj?rg wrote:

> Sorø Camping har sæson fra 01.03 - 31.10. Den ligger lige ved byen, så
> I kan både gå tur rundt om søerne og i byen.

Rigtigt - men man kan som normade også efter aftale komme ind i
vinterhalvåret. Der er også fastliggere i vintersæsonen.

> Her finder du mere:
>
> www.soroecamping.dk

Og også her:

http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=News&file=article&sid=17