Single campister
Fra : Hans Jørgen

Dato : 17-02-04 15:46

Jeg har modtaget nogle email omkring emnet single campister.
Ikke at forveksle med kontaktbureau, for det er ikke lige mit "gebet" men
kontakt mellem enlige personer der camperer og måske kunne have interesse i
at mødes på campingpladser og derved gennem bekendtskaber få lyst til at
fortsætte et aktivt campingliv.
Emnet er alvorligt nok for mange.

Men jeg kunne tænke mig at høre grp om der måske her er singler som kunne
tænke sig at være interesseret i noget sådan?
Jeg forestiller mig noget med en database hvor man opgiver nogle data, ikke
personlige, men email, interesser måske, hvor man gerne camperer osv.

--
Venlig hilsen
Hans Jørgen