Magler plug-in til Netscape
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 25-04-01 22:48

Hej

Når jeg havner på et site med wav filer, og prøver at downloade en af
dem, så siger min Netscape at jeg mangler en Sound Machine og om jeg vil
gemme eller slette filen.

Hvis jeg gemmer filen er der ingen problemer med at afspille den med
SoundApp.

Jeg har prøvet at kigge på Netscape site, men kan ikke finde den
plug-in. Er der en plug-in, der hedder x-wav eller sådan noget ?

Jeg bruger OS 9.1 og Netscape 4.75

--
Cordiali saluti Jesper

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 25-04-01 23:35

On Wed, 25 Apr 2001 23:47:37 +0200, Jesper Haaber Gylling wrote
(in message <1esg1y3.khmrz11mblimqN%jesper@gylling.net>):

> Jeg har prøvet at kigge på Netscape site, men kan ikke finde den plug-in. Er
> der en plug-in, der hedder x-wav eller sådan noget ?
>
> Jeg bruger OS 9.1 og Netscape 4.75

Quicktime klarer den - gå i dine Netscape Preferences -->
Navigator:Applications og tjek hvad "wav" er sat til.

En OK indstilling er:
MIME Type: audio/x-wav
Suffixes: WAV
Plugin: Quicktime-plugin

Held og lykke
/Ulrich

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 26-04-01 09:43

Ulrich Oswald <MacUlrich@mac.com> wrote:

> [...]
>
> Quicktime klarer den - gå i dine Netscape Preferences -->
> Navigator:Applications og tjek hvad "wav" er sat til.

Løst på under 10 sekunder - dk.edb.mac rules.............

Takker og bukker ærbødigst.

--
Cordiali saluti Jesper