Installation af Final Cut Pro over netværk
Fra : Jonas Voss

Dato : 12-03-04 14:31

Hil eder

Jeg har fået min OS X Server op og køre, og det kan nu installere over
netværk med NetInstall. Det er jo herligt, og har gjort mit arbejde en
del nemmere må jeg sige.

Nu har jeg så et lille problem, idet Final Cut Pro 4 lægger en lille
fil når den bliver installeret. Filen tjekker noget på hardwaresiden, så
vidt jeg forstår, og installere man det, for efterfølgende at lave et
NetInstall image, så virker installationen ikke på maskinen man
installerer det på, da informationen i den fil den har smidt et sted
svarer til image-maskinens og ikke til der hvor man forsøger at
installere det over netværk.

Det jeg har brug for er altså, en funktion der tillader mig, at
distribuere en FCP4 installation på alle Mac'er i netværket, men først
afvikle installationen når de er komme ud på klienterne.

Jeg tænkte jeg ville forsøge at lave en Package med PackageMaker, men
er det den rette måde at gribe det an på?

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: Incorrect time synchronization

Fra : Michael Holm

Dato : 12-03-04 19:20

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg tænkte jeg ville forsøge at lave en Package med PackageMaker, men
> er det den rette måde at gribe det an på?

Syntes da at jeg blot har kopieret FCP over på en anden mac, og at den
kørte uden problemer... men måske husker jeg forkert..?
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - skal du rejse? http://rejser.tk