Hvad har David gang i?
Fra : Christian Bech

Dato : 09-03-04 10:40

Se, hvad jeg fandt på blangstrup.org. Skal vi bare være skuffede eller
sende et tæskehold? Jeg er mest stemt for det sidste:

"Se lige denne motherfucker

Se lige denne motherfucker (nåh nej, det er en father raper ligesom i
»Alice's Restaurant«!) min søn Benjamin har bestilt til mig. Vi sætter
den sammen når den er kommet onsdag eller torsdag. Jeg glæder mig som et
lille barn! For første gang kan jeg give baghjul! For første gang
kan jeg spille fede spil på min pc og intet lagger . Ah....

In fact , Athlon 64 3200+ can easily compete with Intel Pentium 4
3.2GHz: the tests prove it hundred percent.

Processor - 1 x AMD Athlon 64 3200+ / 2 GHz - L2 1 MB - Box

GeXcube Radeon GC-R96XTG-C3 - Grafikadapter - RADEON 9600 XT - AGP 8x -
128 MB
Lite-On CDRW LTR52327S-01C, 52/32/52IDE
Seagate Barracuda 7200.7 80GB, SATA150

Miditower Delux, DLC-M77LS , Silver 400W (et såkaldt gotisk tower )
Logitech MX500 Optical Mouse
Kingston PC3200, 512 MB DDR400, CAS 2.5

Samsung 19" 957MB, 0.20, 1920*1440
FIC K8-800T, Athlon64, KT800
Multimedia keyboard Win98 PS/2 "

--
Christian

Fra : Morten

Dato : 09-03-04 11:47

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:
> Se, hvad jeg fandt på blangstrup.org. Skal vi bare være skuffede eller
> sende et tæskehold? Jeg er mest stemt for det sidste:

Jeg vil forslå at vi får Mitch og Melissa Ottensen til at sende virus
til ham.
Efterfølgende kan v,i under dække at ville beskytte ham imod hacker-
angreb og trojanske heste, lukke hans router får såvel indgående som
udgående trafik - jeg kan passwordet

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).