Mailapp. er iorden :-)
Fra : Lone Schmidt

Dato : 06-03-04 10:53

hej i Gruppen.

Nu er det på plads, tak for din hjælp Jonas

Det der skulle til, var at jeg skulle tilmelde mig "Yahoo deleveries"
så imod at jeg indvilliger i at modtage reklamer, kan jeg få lov at
sætte min mail som POP i andet mailprogram. GAB!
Nu kommer det vist til at gå lidt hurtigere med at få et rigtigt domæne

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten

Dato : 06-03-04 16:28

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:
> [...]

> sætte min mail som POP i andet mailprogram. GAB!
> Nu kommer det vist til at gå lidt hurtigere med at få et rigtigt domæne

du har da allerede et, ik? (malermesterlone.dk)
--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Lone Schmidt

Dato : 07-03-04 10:08

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> du har da allerede et, ik? (malermesterlone.dk)

Nej, desværre blev det aldrig til noget, dels gik der et eller andet
galt, men så sagde Jesper og BB, at det var ikke var et godt navn jeg
havde valgt (vistnok: malermester- loneschmidt) , men de sagde noget med
at jeg vist ikke kunne arbejde videre med navnet, i web henseende? (Kan
ikke huske hvad det var)
Hvertfald, så kastede jeg mig over en anden problematik, og så skete der
ikke mere

Men lad det herved være en opfordring til hele gruppen, hvad skal jeg
hedde?
Kriterierne er at det skal afspejle min virksomhed, og være
brugervenligt til en kommende webside og mailadresse.

Hvis I komme på noget der er usædvanligt /sjovt /overraskende/skørt,
whatever, så vil jeg meget gerne høre
Det er jo ved solid brainstorming, at man ofte kommer frem til det
suveræne resultat .

Og så må I også gerne komme med forslag til domæne steder, som ikke er
for dyre
Morten , var det ikke dig som anbefalede "mydomæne" i tidernes morgen?

Der er vist basis for en megatråd!!
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Jonas Voss

Dato : 07-03-04 12:35

In dk.edb.mac, mailloneFJERN@netscape.net wrote:

> [...]
> Kriterierne er at det skal afspejle min virksomhed, og være
> brugervenligt til en kommende webside og mailadresse.

penselpusheren.dk ?

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: microelectronic Riemannian curved-space
fault in write-only file system

Fra : Lone Schmidt

Dato : 07-03-04 16:53

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> penselpusheren.dk ?

Fedt, Jonas
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 07-03-04 16:55

femimaleren.dk
macmaler.dk

(skud fra hoften, der kan komme flere

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 07-03-04 16:57

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> femimaleren.dk
> macmaler.dk
>
> (skud fra hoften, der kan komme flere

PS - kender ikke din virksomhed :-0

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Morten

Dato : 07-03-04 17:47

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> PS - kender ikke din virksomhed :-0

Hun maler (byen rød)

Fra : Lone Schmidt

Dato : 07-03-04 19:39

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> PS - kender ikke din virksomhed :-0

Det er en en malermesterbiks, hvor det er mig selv og evt. et par
underentreprenører, der er i marken.

Målgruppen er helt klart dem, der vil have kvalitet, og som ved at det
koster

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 07-03-04 21:38

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Målgruppen er helt klart dem, der vil have kvalitet, og som ved at det
> koster

dendyremaler.dk?

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Lone Schmidt

Dato : 07-03-04 19:22

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> [...]

Ja, tak, tøm bare hele magasinet!!
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten Lind

Dato : 07-03-04 19:04

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> penselpusheren.dk ?

Hæ, hæ....trendy lige nu, men om to år?
M.

Fra : Morten

Dato : 07-03-04 17:47

> Nej, desværre blev det aldrig til noget, dels gik der et eller andet
> galt, men så sagde Jesper og BB, at det var ikke var et godt navn jeg
> havde valgt.

det kan jeg godt forstå...

Fra : Lone Schmidt

Dato : 07-03-04 19:22

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> det kan jeg godt forstå...

Og hvad mener du liiige med det? ;-/

havde da forventet at du skrev : penseldaskeren.dk

Nå, jeg får nok alt hvad der kan ligge af ryggen på mig, senere!

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Thomas Hansen

Dato : 07-03-04 20:32

> [...]

> Kriterierne er at det skal afspejle min virksomhed, og være
> brugervenligt til en kommende webside og mailadresse.

malerdusk.dk
duskmaleren.dk
penseldusk.dk

/Thomas