PHP, switch og CSS - en dårlig cocktail?
Fra : Jimmy E. Frederiksen

Dato : 09-03-04 22:17

Jeg har et site som er bygget i CSS og hvor jeg ønsker at bruge funktionen
switch til at bygge mine links op med. Det volder mig dog en del problemer.

Hvis I ser på http://ejstrup-kongskov.dk/test/
(http://ejstrup-kongskov.dk/test/index.phps) så er det min opbygning, men
lige så snart jeg får nogle links med variabler i går det galt.

For at illustrere det, så er min kontaktform hele kernen omkring problemet.
Hvis jeg forsøger at sende fra den igennem siden så får jeg blot en mail fra
"Reply-To:"@pfepa.post.tele.dk" til sendt.

Hvis jeg derimod forsøger at sende fra
http://ejstrup-kongskov.dk/test/kontakt.php
(http://ejstrup-kongskov.dk/test/kontakt.phps) så er der ingen problemer.

Hvordan kan jeg kommer udover dette og er og CSS og switch en dårlig idé og
hvad er evt. alternativet når man vil undgå tabeller?

Det vil jo ikke være første gang jeg har behov for nogle ting med variabler
i, så jeg er meget nysgerrig hvad i andre gør.

Jimmy

Fra : Leonard

Dato : 09-03-04 22:31

"Jimmy E. Frederiksen" <jimmy@remove.e-frederiksen.dk> wrote:

>For at illustrere det, så er min kontaktform hele kernen omkring problemet.
>Hvis jeg forsøger at sende fra den igennem siden så får jeg blot en mail fra
>"Reply-To:"@pfepa.post.tele.dk" til sendt.

Det har intet med CSS at gøre.
Da du includer din kontakt.php bliver din
form action="/test/index.php" og det gør at du ikke kommer tilbage til
dit php der skal sende mailen. Derimod har du scriptet til at ligge så
det bare sender en tom mail til dig, hver gang nogen går ind på din
kontaktside.
Du skal ændre din action så du rammer en side der sender din mail, det
kunne fx være en seperat fil der indeholder det script du har på
kontakt.php. Så kan du afslutte denne side med en header("location:
index.php");

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/