php poll og validering
Fra : Maria

Dato : 09-03-04 13:43

Hej,
jeg har denne hersens poll i php som jeg skal have sat ind i min side.
Desværre kan jeg ikke bagefter få siden valideret. Jeg har været inde og
vende i html-gruppen og det er noget med at & tegnet optræder i koden. Jeg
har prøvet at se hvad jeg kunne gøre, men kan ikke hitte ud af det.

Er der nogen som kan hjælpe?

Siden er her: http://www.firtheaven.com/test/index_medpoll.php

MVH Maria

Fra : Sonni Skammelsen

Dato : 09-03-04 14:34

On Tue, 09 Mar 2004 13:42:39 +0100, Maria wrote:

> [...]
> vende i html-gruppen og det er noget med at & tegnet optræder i koden. Jeg
> har prøvet at se hvad jeg kunne gøre, men kan ikke hitte ud af det.

prøv at erstatte dine '&' med & eller & samt flytte din

/Sonni

Fra : Maria

Dato : 09-03-04 15:53

"Sonni Skammelsen" <news@sonni.org> skrev i en meddelelse
> On Tue, 09 Mar 2004 13:42:39 +0100, Maria wrote:

> prøv at erstatte dine '&' med &#38; eller &amp; samt flytte din

Tak for det. Nu er siden valideret med poll. Jeg kunne ikke ændre style lige
med det første, da poll'en er sat ind som noget php kode. Teksten kommer
først når siden er uploaded. Der har jeg så hentet kildekoden, ændret den og
sat ind i dokumentet i stedet for php koden. Må man overhovedet det? Så skal
jeg vel også starte forfra hver gang jeg ændre spørgsmålet? For kildekoden
jeg har kopieret og sat ind er jo fra den poll der kører nu.
Ret besværligt, så er der måske en anden måde?

Jeg har et dokument blandt alle filerne i min poll mappe som hedder
poll_ssi.php - har det noget at gøre med include osv. i SSI? Kan jeg
inkludere poll'en via SSI i stedet? Hvad skal jeg så skrive? Det skal siges
at jeg har prøvet. Jeg har gemt et dokument som .shtml og skrevet
<!-- #exec cgi="poll_ssi.php" -->
samt<!-- #exec php="poll.ssi.php" -->
Men det fungerede ikke. Så jeg tager såmænd nok fejl.
MVH Maria

Fra : Maria

Dato : 09-03-04 16:05

"Maria" <mariaSLETDETTE@elvis.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> <!-- #exec cgi="poll_ssi.php" -->
> samt<!-- #exec php="poll.ssi.php" -->
> Men det fungerede ikke. Så jeg tager såmænd nok fejl.

Har fundet ud af det. Der var sørme et eksempel på ssi blandt de mange
filer.
MVH Maria

Fra : Maria

Dato : 09-03-04 16:41

> Har fundet ud af det. Der var sørme et eksempel på ssi blandt de mange
> filer.

Ha. Det hjalp ingenting. Jeg kunne ikke få det til at virket. Så jeg
henviser i stedet til spørgmålet om hvordan jeg flytter <style> og </style>
op i head.

MVH Maria

Fra : Maria

Dato : 09-03-04 17:57

> Ha. Det hjalp ingenting. Jeg kunne ikke få det til at virket. Så jeg
> henviser i stedet til spørgmålet om hvordan jeg flytter <style> og
> op i head.

Er også klaret nu. Der var lige nogle templates man kunne fifle lidt ved.

MVH Maria