Variabel problem
Fra : Tais Nissen

Dato : 08-03-04 21:53

Altså jeg har fx:
$link1 = "detførstelinksurlher";
$link2 = "detandetlinksurlher";
Så har jeg en for command (med $i) - jeg vil gerne have at hver gang i den
for command kommer der et link ligesom <a href=\"$link1\"> og så $link2 for
næste "step" i for commanden, hvordan gør jeg så det? Har tænkt på noget i
stil med $url = "$link"."$repeated"; men der kommer jo bare fx
detførstelinksurlher3 i stedet for $link3 - så mit spørgsmål er hvordan jeg
får det lavet om til fx $link3?

Fra : Jeppe Uhd

Dato : 08-03-04 22:09

Tais Nissen wrote:
> [...]
> kommer jo bare fx detførstelinksurlher3 i stedet for $link3 - så mit
> spørgsmål er hvordan jeg får det lavet om til fx $link3?

Selv om jeg ikke er helt med på hvad du mener gætter jeg på at det er den
her du leder efter...

${"link".$i}

--
MVH Jeppe Uhd - NX