Søger du musikere til et nyt band?
Fra : Musikfabrikken.dk

Dato : 25-04-01 21:58

Se her!

Jeg har lavet en database hvor man kan søge musikere, eller tilføje sig selv
til listen så andre kan søge og måske finde dig.
Den er tiltænkt amatørmusikere som gerne vil finde nogle at spille sammen
med.
Databasen er ny og indeholder derfor ikke noget særligt endnu, men med din
hjælp kan den måske blive et godt søgested.

Venlig hilsen

Musikfabrikken.dk

http://www.musikfabrikken.dk/
mailto:info@musikfabrikken.dk

Fra : nikolaj borg

Dato : 25-04-01 22:26

"Musikfabrikken.dk" <info@musikfabrikken.dk> wrote in message
> [...]
> Databasen er ny og indeholder derfor ikke noget særligt endnu, men med din
> hjælp kan den måske blive et godt søgested.

Det er faktisk en ok ide. Jeg ved ikke, om der er noget lignende på andre
sites. Måske skulle du overveje at ændre kategoriseringen af byer lidt.
F.eks. kunne Århus og nærmeste omegn godt samles i en enkelt kategori....
selvom vi da nok kunne få et par svedige bands op at stå herude i 8210..
Westside, yeah

/Nikolaj

Fra : Musikfabrikken.dk

Dato : 25-04-01 22:24

> [...]
> selvom vi da nok kunne få et par svedige bands op at stå herude i 8210..

Hehe, det har du ret i.
Det skulle jeg have tænkt på inden jeg tastede alle postnumrene ind!
Ej, det jeg tænkte på er at der jo kan være et stykke vej mellem områderne,
ellers har du ret!
Mange som ville bruge siden er nok yngre...i cykelalderen!

Kan man for øvrigt ikke lave det med alderen fra 10 r ne nedefter..i stedet
for 0 år?!
Og omvendt fra f.ekd 60 og opefter, ville det ikke være ok?!

Michael

Fra : nikolaj borg

Dato : 25-04-01 22:39

> [...]
områderne,
> ellers har du ret!
> Mange som ville bruge siden er nok yngre...i cykelalderen!

Jeg bor som nævnt i 8210. Der er under 2 km til 8200, 8000, 8220, og 8230.
Desuden er Århus faktisk så stor en by, at der jævnligt kører busser.

> Kan man for øvrigt ikke lave det med alderen fra 10 r ne nedefter..i
stedet
> for 0 år?!
> Og omvendt fra f.ekd 60 og opefter, ville det ikke være ok?!

Det lyder meget fornuftigt, måske også yderligere kategoriseringer. 16-årige
er nok meget bevidste om, om de andre i bandet er 14 eller 18, men jeg tror
at når først man rammer 20'erne bliver det lidt mindre vigtigt. En af mine
kammerater spillede i et band, hvor den yngste var omkring de 20 og den
ældste omkring de 50. Det skal så siges, at det var et country-band, men det
er værd at huske på. Hvis du kan komme ned omkring de 10 kategorier ville
det nok være lettere at få overblik over. Har du iøvrigt overvejet, om der
måske skulle være en indie-kategori under stil-art eller bliver det for
vævende?

/Nikolaj

Fra : Musikfabrikken.dk

Dato : 25-04-01 22:40

> Jeg bor som nævnt i 8210. Der er under 2 km til 8200, 8000, 8220, og 8230.
> Desuden er Århus faktisk så stor en by, at der jævnligt kører busser.

Jep, du har nok ret, snøft.
Det er trist at have tastet alle postnumrene idn nu du faktisk er inde på
noget rigtigt.
Men nok om det

> [...]
> måske skulle være en indie-kategori under stil-art eller bliver det for

Jeg ved ikke med alderen, det må jeg lige overveje.
Det med stilarterne, er nok en god idé.
Jeg sad bare og skulle vælge nogle..når jeg så skulle bruge dem, synes jeg
ikke rigtig jeg kunne finde på nogen!

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 26-04-01 00:11

On Wed, 25 Apr 2001 23:39:43 +0200, Musikfabrikken dk wrote:

> Jep, du har nok ret, snøft. Det er trist at have tastet alle
> postnumrene idn nu du faktisk er inde på noget rigtigt. Men nok om
> det

Lige lidt mere (eller til en anden gang/andre): Man behøver faktisk
ikke at taste alle postnumrene ind, Post Danmark er så flinke at de
har lagt dem alle sammen i en let tilgængelig fil på deres website:
<http://www.post.dk/index.asp?link=/postdanmark/om_post_danmark/kundeservice/kundeservice_start.htm&mm=pd&af=kunde>

Mvh.

--
"Nobody: My name is Xamichee, "he who talks loud Adam Sjøgren
say nothing."" asjo@koldfront.dk