Mangler et script............
Fra : Dan

Dato : 01-03-04 23:09

Hej alle

Jeg vil gerne lave en web-side hvor udvalgte brugere har adgang til at
skrive indlæg på udvalgte sider.

Jeg har således brug for et program hvor jeg kan give brugerene et
password - hvorefter de logger på og uploader tekst på de sider de har
adgang til.

Jeg har ikke den store erfaring med php - men er der nogen der kender
programmer jeg kan anvende?

På forhånd tak for hjælpen.

Dan Kristensen

Fra : Kim Emax

Dato : 02-03-04 00:34

"Dan" <bogusnonamestv@hotmail.com> wrote

> [...]
> adgang til.
>
> Jeg har ikke den store erfaring med php - men er der nogen der kender

PHPnuke eller PostNuke kan det du beder om, men er meget omfattende
systemer. Alternativt kan vi kode det for dig, men det er en anden snak

--
Take Care
Kim Emax - master|minds - Vi tænker IT for dig...

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 02-03-04 10:06

Kim Emax wrote:

> Alternativt kan vi kode det for dig, men det er en anden snak

Ej Kim, du forsøger da ikke at sælge herinde... Det var bedre, at du
henviste til news:dk.opslag.stillinger - så ville Dan også få et bredere
sprektrum af tilbud :)

Mvh
Tonni

Fra : Kim Emax

Dato : 02-03-04 14:20

"Tonni Aagesen" <use.my@signature.please> wrote

> Ej Kim, du forsøger da ikke at sælge herinde...

Nej, det gør jeg ikke. Derfor jeg skriver at det er en anden snak og desuden
henviser jeg jo til div. opensource pakker.

Fra : Kim Andersen

Dato : 02-03-04 10:52

Hvad med http://www.phpbb.com/ ? kan det bruges.

/Kim