Ændre størrelse på hjemmeside
Fra : MD

Dato : 12-03-04 08:33

Hej.

Jeg har lavet en hjemmeside i 1152/864 - fordi det stod min egen computer
til, og det har jeg ikke tænkt over. Nu kniber det med at den kan ses
ordentligt med 1024/768
hvordan laver jeg den om til det?

Mvh MD

Fra : Lars Raaby

Dato : 12-03-04 12:18

MD skrev bl.a.:
> [...]
> egen computer til, og det har jeg ikke tænkt over. Nu kniber
> det med at den kan ses ordentligt med 1024/768

Køber en mindre skærm.
ROFL

--
Lars

- nogen burde lave en FAQ/OSS

Fra : Jens Lassen

Dato : 12-03-04 12:26

MD wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> Jeg har lavet en hjemmeside i 1152/864 - fordi det stod min egen computer
> til, og det har jeg ikke tænkt over. Nu kniber det med at den kan ses

Du skal gå ind i sideopsætning på dine sider, og ændre måleenheder fra pixel
til procent, så vil siden rette sig ind efter den opsætning der er på den pc
den læses på. det skal du gøre på alle sider

Jens

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : MD

Dato : 14-03-04 14:54

> [...]
pc
> den læses på. det skal du gøre på alle sider

Når jeg går ind i sideopsætning, så står der bare noget med:
Sidehoved: &T
Sidefod: Side &P

Der er ikke rigtig noget jeg kan ændre..?

Hvor skal jeg så ændre det?

Mvh MD

Fra : Jan Sterup

Dato : 24-03-04 14:34

Jeg hat samme problem, og blev da glad Jens skrev at man "bare" ændrer
måleenheden til procent,
MEN jeg ka heller ikke finde det sted i "sideindstillinger" hvor det ka
gøres

Jan