Integrere applet
Fra : Ukendt

Dato : 01-03-04 21:28

Jeg forsøger at integrere denne applet i en hjemmeside:

<applet code=PulseText.class width=250 height=40>
<param name=AUTHOR values ="Jesper Skovgaard">
<param name=COPYRIGHT values="Atomic Data 2004">
</applet>

Jeg har lagt PulseText.class ind i samme directory som siden, men når
jeg åbner den i min browser er der kun en grå firkant - er det fordi
siden skal udgives på en server først, eller gør jeg noget forkert???

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-03-04 22:19

"Skovge" <skovge (snabela) lite.dk> skrev :

>Jeg har lagt PulseText.class ind i samme directory som siden, men når
>jeg åbner den i min browser er der kun en grå firkant - er det fordi
>siden skal udgives på en server først, eller gør jeg noget forkert?

Har du installeret en javafortolker i din browser?
(tjek det ved f.eks. at gå ind på http://anniereb.com/rebel.html
og tjek om du kan se blonsten på mdten af siden).

Hvis ikke, så hent en på
http://servlet.java.sun.com/logRedirect/frontpage-getjavatag/http://www.java.com

Ellers upload siden, ellers er det svært at svare på, hvad der
går galt.

--
Knud