SMS via hjemmeside
Fra : Bo Ramsing

Dato : 29-02-04 14:17

Jeg har ledt på nettet men finder ikke det rigtige. Jeg har IKKE brug for at
man kan sende sms fra min hjemmeside, men følgende: De folk der er tilmeldt
hjemmesiden skal kunne skrive en besked der derefter sendes automatisk til
de ande der er tilmeldte. I praksis handler det om meteologisk data der skal
sendes samtidig til 7 - 8 mennesker. Jeg vil gerne kunne automatiserer denne
process så man kun skriver den een gang og den derefter sendes til alle
tilmeldte.
Der må findes et script eller lign. som selv jeg kan finde ud af at bruge

Mvh
Bo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-02-04 16:14

"Bo Ramsing" <bo_ramsing@web.de> skrev :

>Der må findes et script eller lign. som selv jeg kan finde ud af at bruge

Nej, ikke uden at du betaler dyrt for det.

Alle mobiludbydere, pånær Telia (så vidt jeg ved) har lukket for
muligheden for at man kan sms via en hjemmeside.
--
Knud

Fra : per

Dato : 11-03-04 10:00

Bo Ramsing wrote:
> [...]
> een gang og den derefter sendes til alle tilmeldte.
> Der må findes et script eller lign. som selv jeg kan finde ud af at

Det vil nok være lettere at sende en mail, men jeg ved ikke lige hvordan man
gør, hvis brugerne er tilmeldt dynamisk

mvh per

Fra : Bo Ramsing

Dato : 11-03-04 15:49

Det ville være en mulighed. Dog er det sådan, at informationerne skal ud til
de tilmeldte mens de sidder i deres biler. Der ville SMS være nemmest.
Mvh
Bo