Et kompetencekatalog
Fra : ao

Dato : 21-02-04 15:41

Hej gruppe.

Jeg skal på en hjemmeside lave et kompetencekatalog. Det skal være sådan at
alle medarbejdere selv kan gå ind og udfylde sin egen og skal kunne læse
alle andres profiler. Sådan som jeg foreløbig har løst det er at jeg har
lavet det ud fra skabelonen guiden formular, men jeg synes ikke det er den
mest elegante løsning. Jeg bruger Front Page 2003 og der er ikke Sharepoint
på serveren.

Er der nogle forslag. Jeg vil sige jeg ingen kendskab har til
programmeringssprog eller andet, jeg er kun almindelig dummie bruger af
Front Page.

Med Venlig Hilsen

anne

Fra : ao

Dato : 21-02-04 16:14

Kan jeg eventuelt lave det i access så det fungere på hjemmesiden??

MVH

anne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-02-04 18:08

FP kan sagtens bruge en Access database. Kræver at serveren støtter
ASP (det vil sige en IIS server).

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-02-04 18:06

Uden kendskab til serverside programmering kan du kun bruge de
muligheder FP giver dig.
Så vil du have det mere avanceret, må du i gang med at lære eller købe
dig til det.

Fra : ao

Dato : 21-02-04 18:56

TUSIND TAK for dine svar. Jeg vil så kaste mig ud i at lærer Access bedre at
kende, jeg tror løsningen ligger der.

MVH

anne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-02-04 16:53

Det er mere ASP du skal lære at kende. Access er lige ud af
landevejen.