Tillæg
Fra : PM

Dato : 14-03-04 17:18

Hvordan opgraderes en cpu AIDA32 foreslår dette

PM

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 14-03-04 17:47

PM wrote:
> Hvordan opgraderes en cpu AIDA32 foreslår dette

Ved at skifte den ud.
Det svarer sådan set til når en mekaniker foreslår, at du gør det ved
din bilmotor. Enten tuner du den, eller så skifter du den ud med en
kraftigere.

AIDAs "anbefaling" vil jeg nu springe op og falde ned på; hvis du synes
at din maskine er OK, kan du være ganske ligeglad med, hvad et eller
andet tilfældigt program "mener".

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og

Fra : Leony

Dato : 14-03-04 17:52

In news:c320ko$s4j$1@sunsite.dk,
PM <ps98@Zteliamail.dk> typed:

> Hvordan opgraderes en cpu AIDA32 foreslår dette

Man køber en ny cpu og installerer den. Det gøres på denne måde:
http://www.tomshardware.com/howto/20020918/diy_2-03.html

Først skal man finde ud af hvilket bundkort man har, da det er vigtigt
at købe en CPUer der er understøttet af bundkortet.
På producenten's hjemmeside fremgår det hvilke CPUer der er
understøttet.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : PM

Dato : 14-03-04 17:54

Leony wrote:
> [...]
> at købe en CPUer der er understøttet af bundkortet.
> På producenten's hjemmeside fremgår det hvilke CPUer der er

Tak til Steen og Leony, der var dælme hurtige og brugbare svar

Tak af hjeret

PM

Fra : arc@na

Dato : 15-03-04 00:59

"PM" <ps98@Zteliamail.dk> wrote in news:c322ne$5qk$1@sunsite.dk:

> Tak af hjeret

Jaaah, men det er altså noget der let kan gå galt, hvis man ikke er meget
fingernem....

--
There's no place like 127.0.0.1
Med venlig hilsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-03-04 17:50

In article <c320ko$s4j$1@sunsite.dk>, ps98@Zteliamail.dk says...

> Hvordan opgraderes en cpu AIDA32 foreslår dette

Man køber en anden CPU og sætter i sit bundkort istedet for den der
sidder der i forvejen.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen