ingen signal
Fra : Ingrid

Dato : 12-03-04 04:33

hejsa

Jeg har lige sat mere ram i en com. ( tror nok jeg først fik dem sat forkért
i, havde ikke set de hak forneden, men nu er de rigtig i , men den vil slet
ikke , heller ikke hvis jeg tar dem ud , og lader den køre med dem den har
haft hele tiden, der kommer ingen signal til skærm og tastatur , der er ikke
lys i tastatur ??( hvad har jeg lavet forkert, og hvordan kan jeg rette det
??????

Hilsen Ingrid

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 13-03-04 08:55

"Ingrid" <stub@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> lys i tastatur ??( hvad har jeg lavet forkert, og hvordan kan jeg rette

Hej Ingrid
Prøv at kontrollere at du ikke er kommet til at løsne f.eks. grafikkortet
sker ofte når men piller. Tro mig har prøvet det ofte både når jeg selv
piller og når venner beder en om at se på deres PC der lige pludselig ikke
virker. Og nej de har ikke været ved at pille
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen