Trådløs mus og tastatur
Fra : Ukendt

Dato : 11-03-04 12:56

Hej

Nu håber jeg det er den rigtige gruppe jeg spørger i....

Jeg har fået foræret en optisk trådløs mus af mærket "Microsoft Wireless
IntelliMouse Explorer".

Mit spørgsmål er:

Kan jeg gå ud og købe et trådløst tastatur og så regne med at disse to
enheder kan benytte samme modtager, eller skal det være et
Microsoft-tastatur jeg køber før at de kan benytte samme modtager, eller kan
det slet ikke lade sig gøre?

Mvh
anders

Fra : René Nielsen

Dato : 11-03-04 13:42

"anders" <toxsanbelaxotpunktumdanmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> enheder kan benytte samme modtager, eller skal det være et
> Microsoft-tastatur jeg køber før at de kan benytte samme modtager, eller

JO, det kan godt lade sig gøre. Dine trådløse enheder kører på hver sin
kanal (1 & 2). I instruktionen til musen er der beskrevet hvordan du skifter
kanal - hvis nødvendigt. Du skal anvende de modtagere der hører til
enhederne. Jeg har selv prøvet Logitech tastatur og MS Mouse, begge
trådløse. No probs. Husk blot at opdatere driverne til begge enheder. Prøv
at køre musen på USB - det gi'r lidt..!
Ellers god fornøjelse - det er en fed mus
MVH: René
(A+)

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-04 13:54

"René Nielsen" wrote in message

> [...]
skifter
> kanal - hvis nødvendigt.

> Du skal anvende de modtagere der hører til

Hmm... ikke sikker på jeg forstår hvad du skrive lige oven over dette...
Hvis jeg har et logitech tastatur og en Microsoft mus, skal jeg så tilslutte
begge modtagere til min pc? Det er det jeg håbede på at jeg ikke skulle. Jeg
håbede at jeg kunne nøjes med at tilslutte den ene modtagerenhed og så bruge
den både til tastatur og til mus.

Og så takker jeg lige for hjælpen

Mvh
anders

Fra : Anders Pedersen

Dato : 11-03-04 14:33

On Thu, 11 Mar 2004 13:54:16 +0100, "anders"
<toxsanbelaxotpunktumdanmark> wrote:

> [...]
>håbede at jeg kunne nøjes med at tilslutte den ene modtagerenhed og så bruge
Bare sæt begge modtagere på din pc
Har selv et momorex trådløs tastatur og mus og en logitech trådløs
optisk mus. Begge dele kører på 2 forskelige kanaler og det giver
ingne problomer

Jeg har måtte lade lære med at instalere software til memorex musen da
den går i konflikter med min logitech mus.

Med hensyn til at anvende samme modtager kan det nok kun lade sig gøre
hvis det er samme mærke eller samme model.

Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen
Ved epost fjern NOSPAM