Stationære Dell-computere
Fra : Jens Jensen

Dato : 10-03-04 20:19

Er der nogen, der ved, om Dells stationære computere er opbygget nogenlunde
standardiseret. Med andre ord, man kan f.eks. selv montere standard-RAM og
ikke nødvendigvis købe den hos Dell.

Jeg synes nemlig, at Dell i øjeblikket har nogle computere til særdeles
rimelige priser.

v.h.
/jj

Fra : René Jensen

Dato : 10-03-04 20:30

Jens Jensen wrote:
> Er der nogen, der ved, om Dells stationære computere er opbygget nogenlunde
> standardiseret. Med andre ord, man kan f.eks. selv montere standard-RAM og
> ikke nødvendigvis købe den hos Dell.

Dell har, gennem sine samarbejdpartnere, gode aftaler omkring indkøb af
hardware, som de så bygger deres computere af. Så derfor er det ikke en
nødvendighed at købe f.eks. RAM moduler fra Dell, det eneste du skal
undersøge er hvor meget og hvor hurtigte RAM moduler man kan kyle på
bundkortet. Jeg skulle mene at Dell montere Intel bundkort i deres
computere.

> Jeg synes nemlig, at Dell i øjeblikket har nogle computere til særdeles
> rimelige priser.

Ja, de har nogen ganske fornuftige priser.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Jens Jensen

Dato : 10-03-04 21:35