Optisk mus + måtte
Fra : NUXX

Dato : 09-03-04 10:54

Hvad er Jeres erfaringer mht hvilke måtter der fungerer bedst med optiske
mus?

Fra : Mithril

Dato : 09-03-04 11:11

"NUXX" <cow@cow.com> wrote in message
> Hvad er Jeres erfaringer mht hvilke måtter der fungerer bedst med optiske
> mus?

En sort Icemat

Fra : /Ole

Dato : 09-03-04 11:47

"Mithril" <na@nospam.com> skrev i en meddelelse
> "NUXX" <cow@cow.com> wrote in message
>
> En sort Icemat

Jeg har spurgt lidt længere nede, men ikke fået noget svar. Jeg har en
gennemsigtig icemat, vil det give noget at male den på bagsiden?

Jeg har en Logitech MX 500.

/Ole

Fra : Leony

Dato : 09-03-04 12:32

In news:404d942d$0$13969$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
NUXX <cow@cow.com> typed:

> Hvad er Jeres erfaringer mht hvilke måtter der fungerer bedst med
> optiske mus?

1) Hvidt A4 papir.
2) Brun karton (holder længere end papir).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : EH-Fniller

Dato : 09-03-04 12:40

Leony wrote:
> In news:404d942d$0$13969$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> NUXX <cow@cow.com> typed:

> 1) Hvidt A4 papir.
> 2) Brun karton (holder længere end papir).

Nede på mit arbejde bruger vi også: A4 hvidt papir som lamineret.

EH

Fra : Devast8or

Dato : 09-03-04 13:19

NUXX wrote:
> Hvad er Jeres erfaringer mht hvilke måtter der fungerer bedst med
> optiske mus?

Hvidt skriveunderlag - kan fås i de fleste boghandler, og et stykke er stort
nok til at klippe 4 musemåtter ud af.

Devast8or

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-04 13:41

Hej

Kommer an på hvad den skal bruges til.

Min kombination er som følger:

fUnc sUrface 1030 (måtte)
Logitech MX 700 (mus)
Extreme fra Teflonshop.dk (teflon tape)

Endvidere bliver måtten vasket i KOLDT vand 2-3 gange i måneden, alt efter
hvor meget den bruges. Efter sådan et "bad" bliver den sprayet med ren, klar
silikone (det man bruger til gummilister i biler).

På denne måde har jeg en rigtig "killer" opsætning i CS og andre hurtige
spil.

Selve musen "svæver" nærmest over måtten. Man skal lige vende sig til det,
men der er INGEN modstand i denne kombination og man bliver ikke så træt af
at bruge musen.

Jeg ved godt jeg er hysterisk...

--
Med Venlig Hilsen
Anders

Byt --(a)-- med @

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-03-04 16:54

In article <404dbb38$0$132$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Anders
Ugelvig" <anders_ugelvig--(at)--hotmail.com> says...

> Jeg ved godt jeg er hysterisk...

Jeg vil kalde det freak

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-04 17:53

Tak! Det lyder også bedre...

--
Med Venlig Hilsen
Anders

Byt --(a)-- med @

Fra : NUXX

Dato : 09-03-04 22:38

> [...]
> men der er INGEN modstand i denne kombination og man bliver ikke så træt

Tak for rådene allesammen... jeg tror jeg går efter en func surface... har
tidligere overvejet det. Så må vi se om det gi'r noget. ;)

/Mads

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-03-04 11:43

Uheldigvis faldt Anders Ugelvig over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Endvidere bliver måtten vasket i KOLDT vand 2-3 gange i måneden, alt
> efter hvor meget den bruges. Efter sådan et "bad" bliver den sprayet
> med ren, klar silikone (det man bruger til gummilister i biler).

Har du tænkt over, hvor meget silicone du optager gennem huden?

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-04 13:14

Nej og???

Nu sejler den jo ikke i silikone, den bliver tørret af bagefter, det
efterlader bare overfladen dejlig glat.

Men det er helt sikkert bedre at få implateret silikone patter, læber, eller
andet... !?!?

--
Med Venlig Hilsen
Anders

Byt --(a)-- med @

Fra : Jane

Dato : 09-03-04 17:21

"NUXX" <cow@cow.com> wrote in

> Hvad er Jeres erfaringer mht hvilke måtter der fungerer bedst med optiske
> mus?

Skær siden ud på et let nopret ringbind, virker som skøjter på is, det er
det bedste jeg underlag jeg har haft.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Lars

Dato : 10-03-04 15:07

"NUXX" <cow@cow.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er Jeres erfaringer mht hvilke måtter der fungerer bedst med optiske
> mus?

Jeg bruger en grøn skæremåtte som fås fra 15 kr. hos boghandlen alt efter
størrelse og så tjener den jo flere formål.

Jeg må indrømme at den virker upåklageligt med min Logitech MX 700.
Samtidig beskytter måtten min digitizer.

Jeg har så købt en måtte af silicone med håndledsaflastning. Jeg har klippet
håndledsaflastningen af og har aldrig før eller siden her eller der oplevet
mere afstressende arbejdsmiljø for kroppen.

Lars